دانلود نسخه جدید Backyard Parking Stage Two برای اندروید

دسته بندی:

Backyard Parking – Stage Two v1.1 Mod – بازی شبیه ساز رانندگی “پارکینگ ماشین ها: بخش دو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک بودن تمام ماشین ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Backyard Parking – Stage Two – پارکینگ ماشین ها: بخش دو بازی خوش ساخت و سرگرم کننده ای از استودیوی آلمانی Waldschrat Studios سازنده بازی های مشابهی مثل Valley Parking 3D , Streets Unlimited 3D و Parking Reloaded 3D است که پیش تر آن ها را هم در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم. این استودیو در سال 2016 یک بازی با نام Backyard Parking 3D منتشر کرده بود و حالا بعد از 6 سال شاهد انتشار نسخه ای دیگر از این سری بازی هستیم که با عنوان Stage Two منتشر شده است. اپلیکیشن برتر مفتخر است که این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر به شکل انحصاری کرده است. با نگاهی به بازی های قبلی استودیوی Waldschrat Studios می توان متوجه این مسئله شد که توسعه دهندگان این استودیو علاقه خاصی به ساخت بازی های سبک شبیه ساز رانندگی دارند و همچنین علاقه زیادی به شبیه سازی چالش های پارک کردن ماشین ها دارند. شاید در نگاه کلی این بازی ها تفاوت زیادی با یکدیگر نداشته باشند که به واقع هم همینطور است اما مشخصاً این شرکت بازی سازی به دنبال این است که این سبک از بازی ها را به انحصار خود در آورده و به یکی از معتبرترین استودیوهای بازی سازی در این زمینه تبدیل شود چرا که این رویکرد بسیاری از شرکت های بازی است تا با ساخت و انتشار چندین بازی مشابه در یک سبک، جایگاه بهتری در بین رقبا پیدا کنند.

بازی Backyard Parking – Stage Two یک شبیه ساز کاملاً حرفه ای و تکامل یافته در زمینه بازی های ماشینی و رانندگی است. اگرچه که سازنده بازی بنا به دلایلی ترجیح داده تا این بازی را در دسته بازی های سبک مسابقه ای (Racing) قرار دهد، اما این عنوان یک بازی مسابقه ای نیست و یک شبیه ساز واقع گرایانه است که در آن هیچ خبری از سرعت زیاد، سبقت گرفتن و این موارد نیست. شما در این بازی با چالشی جالب و سرگرم کننده و البته به نوعی آموزنده سر و کار دارید و آن هم چالش پارک کردن صحیح ماشین ها در نقاط مشخص است. نقاطی که شما باید ماشین ها را در آن ها پارک کنید مسیرهای نسبتاً سختی دارند و با موانعی پوشانده شده اند تا شما با دقت زیاد و تمرکز بالا این کار را انجام دهید. کوچک ترین برخورد شما با هر مانعی در طول مسیر امتیاز منفی به دنبال دارد. اگر مقدار امتیازهای منفی شما در بازی Backyard Parking – Stage Two از حد مشخصی بیشتر شود شما بازنده خواهید بود. از جمله تغییرات قابل توجه این بازی به نسبت بازی های نسل قبل می توان به افزایش جرئیات گرافیکی و اضافه شدن یک قابلیت در بخش گیم پلی اشاره کرد و آن هم امکان پیاده شدن راننده و حرکت به اطراف به صورت آزادانه است. مشخص نیست که هدف سازندگان از این مورد چه چیزی است ولی به هر حال این قابلیتی است که در بازی های مشابه کمتری در زمینه شبیه ساز رانندگی دیده ایم. هرچه مراحل بازی را با خطاهای کمتری رد کنید امتیاز بیشتری برای خرید یا ارتقاء ماشین های دیگر به دست خواهید آورد. شما می توانید بازی را از دو نمای مختلف دنبال کنید و با ویژگی های جذاب Backyard Parking – Stage Two یک بازی شبیه ساز گرافیکی و واقع گرایانه که با اصول و قوانین فیزیکی طراحی شده را تجربه کنید. برای دانلود بازی می توانید به قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید و از طریق لینک های مستقیم آخرین نسخه معمولی یا مود شده آن را دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • » Brand new car added
    • » New missions added
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران