دانلود نسخه جدید Tizi World برای اندروید

دسته بندی:

My Tizi World v6.8 Mod – بازی آموزشی و مدیریتی “دنیای چندمنظوره” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

My Tizi World – دنیای چندمنظوره که با نام کامل My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids توسط استودیوی هندی IDZ Digital Private Limited عرضه شده است، یک بازی کودکانه و سرگرم کننده در سبک آموزشی (Educational) با المان های مدیریتی می باشد که به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده و همینک آخرین نسخه رسمی آن به همراه نسخه مود شده و دیتایش از سرورهای اپلیکیشن برتر آماده دانلود می باشد. این بازی از نوع بازی های سبک Pretend Play بوده و مخاطبین آن صرفاً کودکان هستند. بازی های سبک Pretend Play که معروف ترین آن ها عبارت اند از My Talking Tom و یا Bubbu – My Virtual Pet نوعی بازی های کودکانه و زیرمجموعه ای از بازی های آموزشی هستند که در آن بازیکنان (کودکان) در نقش والدین یا رهبر یک گروه بزرگ هستند و وظیفه دارند تا از شخصیت های داخل بازی حمایت کرده و آن ها را پرورش دهند. در حالی که ده ها بازی در این زمینه عرضه شده است و همگی آن ها شکل و شمایل تقریباً یکسانی دارند، بازی My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids با ویژگی های جدید و متفاوت تری ساخته و منتشر شده است. این بار شما نه حیوانات خانگی و موجودات خیالی بامزه، بلکه انسان ها از چندین دوره مختلف را مدیریت کرده و قرار است آن ها را به تکامل برسانید.

در My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids شما در مجموع در 7 شهر مختلف از جمله شهر پارینه سنگی (Stone Age Town) ، شهر حیوانات (Animal Town) ، کلونی فضایی (Space) ، سرزمین جادویی و افسانه ای (Fairly Land) ، قلعه شاهزاده (Princess Castle) ، شهر تیزی (Tizi City) و شهر دزدان دریایی (Pirate Town) می بایست با انسان های مختلف سر و کار داشته و شخصیت های متعددی را مدیریت کنید. شما در طول این بازی به مکان های مختلفی سفر کرده و با شرایط گوناگونی رو به رو خواهید شد. در My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids بیشتر از 300 کاراکتر متفاوت وجود دارند که شما می توانید تک تک آن ها را آنلاک کرده و به شخصی سازی هرکدام بپردازید. به گفته سازندگان بازی، My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids یک عنوان آموزشی و مناسب برای سنین بین 6 الی 8 سال می باشد. کودکان با انجام این بازی به نوعی با مسئولیت پذیری های مهم آشنا می شوند و در عین یادگیری چیزهای مختلف، حسابی سرگرم شده و همچنین خلاقیت خود را نیز شکوفا می کنند. شما در طول این بازی می توانید به ماجراجویی های متنوعی بپردازید و با تکامل و شخصی سازی شخصیت های این بازی، مدت ها سرگرم شوید. اپلیکیشن برتر آخرین نسخه تست شده این بازی را به همراه یک نسخه مود شده و دیتای آن جهت دانلود به صورت رایگان آماده سازی کرده است. پس اگر می خواهید این بازی زیبا را تجربه کنید، همین حالا آن را از سرورهای اپلیکیشن برتر دانلود کنید و به جمع 1 میلیون بازیکن دیگری که My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids را از گوگل پلی دریافت کرده اند بپیوندید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.iz.world.pretend.play.life.my.princess.games.town.city.house.wonder.doll را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.7

    • Hi little explorers,
    • Hope you are enjoying to play My Tizi World. We have enhanced the app & improved the performance of the app for you. Update now to explore more!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه کامل My Talking Tom 2

دانلود نسخه کامل My Talking Tom 2

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران