دانلود نسخه کامل Change DNS

دسته بندی:

Change DNS Pro (No Root 3G/Wifi) v1.1.9 استفاده از سرور دی ان اس دلخواه در اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.99 دلار

شبکه وب، بزرگترین شبکه موجود روی اینترنت است. در این شبکه، صد ها میلیون وبلاگ، وبسایت، نرم افزار تحت وب و .. وجود دارد که به شیوه های مختلف به یکدیگر و یا به کاربران خود متصل می شوند. هر کدام از این وبسایت ها هم صفحات زیادی دارند که با یکدیگر پیوند خورده اند. مدیریت چنین شبکه عظیمی کار بسیار دشواری است و به تکنولوژی های پیچیده نیاز دارد. به همین خاطر سرور های مختلفی وجود دارند که هر کدام بخشی از کار مدیریت و دسترسی این شبکه بزرگ را انجام می دهند. مجموعه ای از سرور ها در این شبکه به کار ارائه خدمات DNS می پردازند. وظیفه این سرور ها متصل کردن کاربر به سایت های مورد نظر اوست؛ هنگامی که کاربر یک آدرس را در مرورگر خود وارد می کند، مرورگر درخواستی را به سرور دی ان اس ارسال می کند. سرور دی ای اس،‌ با جستجو در پایگاه داده خود، آدرس درخواست شده را تبدیل به آدرس سروری که سایت در آن قرار دارد، کرده و اطلاعات دریافتی را به کاربر ارسال می کند و کاربر می تواند در مرورگر خود سایت مورد نظر را مشاهده و از محتوای آن استفاده کند. به صورت خودکار مرورگر از سرور دی ان اس پیش فرض، که توسط شرکت ارائه دهنده اینترنت ارائه شده استفاده می کند اما این قابلیت وجود دارد که از سرور دی ان اس دلخواه هم روی آن استفاده کرد و امروز با یک برنامه برای انجام این کار در خدمت شما هستیم. Change DNS Pro (No Root 3G/Wifi) عنوان یک اپلیکیشن برای تغییر دی ان اس روی گوشی هوشمند و تبلت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط CoolCool Studio توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید سرور های دی ان اس محبوب و پر استفاده مثل سرور گوگل، سرور یاندکس و …. را مشاهده کنید. با انتخاب هر کدام، سرور دی ان اس مورد نظر روی گوشی شما تنظیم شده و از آن پس از آن سرور استفاده می گردد. البته امکان اضافه کردن سرویس دلخواه نیز وجود دارد. می توانید این برنامه را تنظیم کنید تا پس از بوت شدن گوشی به صورت خودکار سرور دی ان اس را تغییر دهد تا دیگر نیازی به انجام دستی این کار نداشته باشید. با تغییر سرور دی ان اس می توانید به محتوایی که هم اکنون برای شما مسدود است دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Change DNS Pro (No Root 3G/Wifi) اندروید:

  • تغییر آسان و سریع سرور دی ان اس مورد استفاده
  • دسترسی به محتوای مسدود شده
  • بالا بردن سرعت وبگردی و دریافت محتوا
  • رابط کاربری ساده و آسان
  • تغییر خودکار سرور دی ان اس، پس از روشن شدن گوشی

اپلیکیشن Change DNS Pro (No Root 3G/Wifi) یک ابزار عالی و کارآمد برای بالا بردن سرعت اینترنت است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1.9

    • - Overall performance improvement.
    • - User can add custom DNS to DNS list.
    • - Fix crash in some tablets.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران