دانلود نسخه جدید Space Decor Mansion برای اندروید

دسته بندی:

Space Decor : Mansion Mod – بازی دکور فضای خانه: عمارت برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Space Decor : Mansion نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ZYMOBILE LIMITED یکی از استودیو های بازی سازی سرشناس و مطرح مارکت اندروید است که اکثر گیمر ها این استودیو بازی سازی را با مجموعه Space Decor می شناسند. این مجموعه پیش از این بازی های Space Decor : Dream Home Design، Space Decor : Villa، Space Decor : Island، Space Decor : Luxury Yacht، را برای گیمر ها عرضه کرده بود و اکنون هم بازی جدید خودش یعنی Space Decor : Mansion را برای گیمر ها عرضه کرده است. درست مثل بازی های قبلی، این بازی هم ساختار مرحله‌ ای-امتیازی دارد. شما یک طراح دکوراسیون داخلی هستید که قصد دارید به یکی از بزرگترین طراحان دکوراسیون داخلی در سطح جهان تبدیل شوید. برای اینکه رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، باید پروژه های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی را به عهده بگیرید و رفته رفته خودتان را به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی حرفه ای و سرشناس مطرح کنید. هرچقدر هم که بتوانید پروژه های بیشتری را به عهده بگیرید، بیشتر درآمد به دست می آورید و می توانید پروژه های بزرگتر که درآمد به مراتب بیشتری هم دارند را به عهده بگیرید و در حرفه خودتان پیشرفت و ترقی کنید. بنابراین، اگر از بازی های سبک طراحی دکوراسیون داخلی خوشتان می آید و بازی های قبلی مجموعه Space Decor برای شما جذابیت داشته اند، Space Decor : Mansion هم می تواند یک بازی جذاب برای شما باشد!

در Space Decor : Mansion، برای انجام پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی باید پازل های “جورچین” یا همان “Match 3” را حل کنید. این پازل ها هم حالت تفننی دارند و به راحتی حل می شوند. تنها کاری که برای حل کردن پازل ها باید انجام دهید این است که تعداد ۳ آیتم مشابه و یکرنگ را در کنار هم قرار دهید تا اصطلاحاً با هم جور شوند و حذف شوند. اگر هم بتوانید تعداد بیشتری از این آیتم ها را با هم حذف کنید و آنها را در پترن های مشخصی که بازی به شما معرفی می کند حذف کنید، به بوستر ها دست می یابید. بوستر ها به شما کمک خواهند کرد که بتوانید سریع تر پازل ها را حل کنید و مراحل بازی را به سرعت پشت سر بگذارید. آیتم های طراحی دکوراسیون داخلی این بازی هم مثل تمام بازی های دیگر این مجموعه بسیار متنوع هستند و شما می توانید آنها را برای انواع و اقسام استایل های کلاسیک، مدرن، مینیمالیستی، و غیره در طراحی های دکوراسیون داخلی خودتان استفاده کنید. علاوه بر یک گیم پلی عالی، بازی دارای فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نوازی هم می باشد و از یک طراحی هنری مدرن و واقعگرایانه بهره می برد. صداگذاری های خاصی در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آنها بپردازیم، اما در مجموع می توان گفت صداگذاری ها هم در نوع خودشان خوب هستند و نمره خوبی دریافت می کنند. با بیش از 500.000 دانلود، Space Decor : Mansion توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران