نسخه جدید و کامل European War 7: Medieval

دسته بندی:

European War 7: Medieval v1.5.6 Mod – بازی استراتژیکی “جنگ اروپا 7: قرون وسطی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و مدال بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

European War 7: Medieval – جنگ اروپا 7: قرون وسطی هفتمین بازی از مجموعه بازی های پرطرفدار European War از استودیوی هنگ کنگی EasyTech است که به دنبال کسب موفقیت چشم گیر قسمت های قبلی ساخته و برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. اگر با این فرانچایز آشنا باشید حتماً می دانید که سری بازی های نبرد اروپا درباره جنگ های تاریخی در بازه های زمانی مختلف است که مرکز آن در اروپا بوده است. اپلیکیشن برتر این بار هم به درخواست شما عزیزان تصمیم به بررسی و انتشار یکی دیگر از بازی های این مجموعه گرفته و آخرین نسخه آن را برای شما دوستان آماده سازی کرده است. همچنین ما یک نسخه مود شده مجزا هم تدارک دیده ایم تا عزیزانی که مایل به تجربه بازی به شکل مود شده هستند نیز بتوانند از این بازی زیبا لذت ببرند. سری بازی های European War به خاطر ویژگی ها و المان های جذاب خود به مجموعه ای محبوب تبدیل شده اند. قسمت هفتم از این مجموعه که با عنوان European War 7: Medieval منتشر شده، شما را به دنیای نبردهای سهمگین قرون وسطی می برد. روند کلی بازی شباهت خیلی زیادی به قسمت های پیشین دارد اما ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد متفاوتی هم در این بازی دیده می شود. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را با کلیت این بازی بیشتر آشنا کنیم.

European War 7: Medieval یک بازی کاملاً استراتژیکی و مدیریتی است که برای کسب موفقیت در آن باید قوه استراتژیکی خوبی داشته باشید و با سبک و سیاق این نوع بازی ها آشنا باشید. روند کلی بازی به شکل نبردهای استراتژیکی نوبتی یا Turn-based Strategy دنبال می شود. با شروع بازی شما بخشی از نقشه را که قسمتی از یک سرزمین است در اختیار دارید. دشمنان شما در نزدیکی مرزهای شما هستند و قصد حجوم و غلبه بر ارتش شما را دارند. شما می توانید بنا بر استراتژی های خود و تاکتیک های متفاوت در مقابل این حملات دفاع کرده و در عین حال با تهاجم به موقع به نیروهای دشمن آن ها را شکست داده و قسمت های بیشتری از نقشه را به خود اختصاص دهید. در بازی European War 7: Medieval شما به ژنرال های جنگی معروفی مثل صلاح الدین یا ریچارد اول دسترسی خواهید داشت. شما می توانید با به خدمت گیری این ژنرال ها روند جنگ را به نفع خودتان پیش ببرید. قوم ها و قبایل مختلفی مثل اعراب، وایکینگ ها، بریتانیایی ها، بربرها، رومی ها و … در این بازی وجود دارند که هر کدام ویژگی های مخصوصی دارند. به گفته سازنده بازی در European War 7: Medieval بیشتر از 150 کشور و نیروی مختلف وجود دارند. همچنین بازی در 14 بخش و 120 مرحله جریان خواهد داشت. این بازی با محتوای جذاب و حجیم خود می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. برای آشنایی بیشتر با بازی European War 7: Medieval می توانید ابتدا ویدئوی تریلر معرفی آن و یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید و بعد از آن از قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.6

    • 【Territory Mode Optimization】
    • -Newly added Report feature
    • -More optional terms added to the territory name
    • 【General Skill Adjustment】
    • Zangi's skill "Leadership" has been changed to "Rapid March"
    • 【Bug Fixes】
    • Fixed some bugs (conquest AI general resurrection issue)
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران