نسخه جدید و کامل Burnout Masters

دسته بندی:

Burnout Masters v1.0028 Mod – بازی مسابقه ای جالب “استادان برن آوت” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آپگرید رایگان و سپس پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Burnout Masters – استادان برن آوت یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای (Racing) از استودیوی Road Burn Games استرالیایی است که در رقابت با بازی معروف Torque Burnout ساخته و به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر اقدام به معرفی و بررسی این بازی کرده و آخرین نسخه آن را به درخواست شما تهیه و همراه با یک نسخه مود شده به شکل انحصاری برای دانلود ارائه کرده است. همانطور که گفته شد این بازی با الگوبرداری از بازی Torque Burnout ساخته و پرداخته شده است. اما اگر با انتظاراتی که از بازی Torque Burnout دارید این بازی را هم تجربه کنید احتمالاً نظرتان عوض می شود. Road Burn Games برای ساخت این بازی تلاش زیادی کرده و بخش های مختلفی به آن اضافه کرده است تا بتواند یک رقیب خوب برای بازی های مشابه باشد. اما این تلاش زیاد برای اضافه کردن ویژگی های متعدد به بازی باعث شده تا بازی آنطور که باید بهینه سازی نشود. با این حال باید گفت که بازی Burnout Masters حقیقتاً یک بازی خوش ساخت و حتی یک عنوان گرافیکی به حساب می رود که ویژگی های متنوع و متعدد آن در سبکی متفاوت و جذاب می تواند حسابی سرگرم کننده باشد.

بازی Burnout Masters یک عنوان تکامل یافته است که در آن بیشتر از 20 ماشین اسپرت از مدل های واقعی وجود دارد. در کنار این ماشین ها، بازیکنان می توانند نزدیک به 60 ماشین شخصی سازی شده و سفارشی شده هم بسازند! Road Burn Games برای قسمت شخصی سازی ها وقت و انرژی زیادی گذاشته و کاملاً مشخص بوده که این قسمت قرار است حتی بیشتر از بخش اصلی بازی برای بسیاری از مخاطبین جذابیت داشته باشد و به یکی از عناصر اصلی برای موفقیت این بازی تبدیل شود. اما چیزی که شاید بتوان آن را نقطه عطف بازی Burnout Masters دانست، داشتن بخش جذاب چندنفره (Multiplayer) است. در این قسمت از بازی شما می توانید به صورت آنلاین همراه با دیگر بازیکنان در بازی هایی تا 8 نفر شرکت کنید و در کنار آن ها حسابی سرگرم شوید. سبک بازی از نوع رقابت های Torque است و در این رقابت ها خبری از مسابقات سرعت و Drag و … نیست. ملاک کسب امتیاز و برتری در این رقابت ها انجام حرکات نمایشی چرخشی و اصطکاک لاستیک ها به منظور ایجاد دودهای غلیظ است. این رقابت ها به شکل خوبی در بازی Burnout Masters شبیه سازی شده است و مدل سازی های پرجزئیات و سه بعدی به خوبی حس و حال یک رقابت هیجان انگیز در این سبک را به شما انتقال می دهد. اگر شما هم از علاقه مندان به مسابقات Torque و Burnout هستید، این عنوان جذاب و سرگرم کننده را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه آن را به شکل رایگان دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی ؛ گاراژ بعد از خرید یک ماشین توسط شما باز می شود ؛ پس از ارتقا پول بی نهایت دریافت می کند.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.RoadburnGames.BurnoutMasters را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0028

    • Summernats is back with Summernats 34 set to explode into Burnout Masters!
    • - New pro car: EVILXA!
    • - New pro car: FILTHV!
    • - New pro car: CLIKB8!
    • - New level: Summernats event - entire epic arena in multiplayer!
    • - New pad: Burnout Masters 34 at Summernats!
    • - New pad: Summernats Drift Pad!
    • - 3 new stock cars to build!
    • - New parts and modifications
    • - Warehouse update for pro cars and stock cars
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران