نسخه کامل و آخر Star Realms برای اندروید

دسته بندی:

Star Realms v5.20220512.1 Mod – بازی قلمرو ستارگان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (کامل – آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Star Realms – قلمرو ستارگان عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های کارتی است که توسط استودیو بازی سازی White Wizard Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Star Realms که نسخه دیجیتالی یک بازی کارتی رومیزی با همین نام است، تاکنون موفق عمل کرده و علاوه بر پلتفرم اندروید برای پلتفرم های آی او اس، ایکس باکس، و پی سی نیز ارائه شده است. اگر از طرفداران و علاقه مندان بازی های تخیلی و فضایی هستید، این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! از لحاظ گیم پلی، Star Realms به صورت دک بیلدینگ است و مکانیسم پیچیده ای ندارد. شما به عنوان فرمانده ناوگانی از سفینه های فضایی نقش ‌آفرینی می کنید که در میدان نبرد با دشمنانش رو به رو می‌ شود و سعی می کند با نابودی آنها از قلمرو خود محافظت کند. برای اینکار باید به تدریج و با استفاده از یک استراتژی دقیق و برنامه ریزی حساب شده کارت های قوی را خریداری کنید و کارت های ضعیف را حذف کنید. بازی به صورت نوبتی انجام خواهد شد و در هر نوبت باید تعدادی از کارت هایتان را بازی کنید و سعی کنید دشمن را از بین ببرید. عمر دشمن با عدد ۵۰ مشخص شده است و هر زمان بتوانید این عدد را به ۰ برسانید (و البته عمر خودتان به ۰ نرسد!) برنده بازی خواهید شد. در ابتدا ۵ کارت در اختیار خواهید داشت اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم، در ادامه می توانید کارت هایی که روی میز قرار می گیرند را نیز خریداری کنید.

در بازی Star Realms هر کارت قابلیت خاصی خواهد داشت که با بازی کردن آن عمل مشخصی انجام می شود. این قابلیت ها در چهار حالت طبقه بندی می شوند: افزایش قدرت خرید؛ افزایش قدرت حمله؛ افزایش مقدار عمر؛ دستورات متنی. کارت هایی که روی میز هستند همیشه تعداد مشخصی دارند و هر بار یکی از آنها خریداری شود کارت دیگری جایگزین آن خواهد شد. هر کارت دارای قیمت مشخصی است که در قسمت بالا و سمت راست آن نشان داده شده است. همچنین هر کارت متعلق به یک رسته خاصی است که نماد آن در قسمت بالا و سمت چپ نشان داده شده است. رسته ها در چهار بخش طبقه بندی می‌ شوند: فرقه ماشین ها؛ نژاد بلاب؛ امپراتوری ستاره ‌ای؛ اتحادیه تجاری. اگر کارت های یک رسته با هم بازی شوند قدرت آنها افزایش پیدا می کند و می تواند شانس موفقیت تان را در بازی بیشتر کند. روی هم رفته این بازی شامل حالت کمپین، دو نفره با هوش مصنوعی، و حالت آنلاین می باشد و تنها کافی است چند بار آن را بازی کنید تا بتوانید با کارکرد و ترفند های آن آشنا شده و اوقات لذت بخشی را تجربه کنید. از لحاظ بصری، فضای گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن این بازی را از هر بازی دیگری متمایز ساخته است. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می‌ شوند. Star Realms با دریافت امتیاز خوب 5.0 از 5.0 یکی از محبوبترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v5.20200707.3 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.starrealms.starrealmsapp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران