دانلود نسخه آخر Control Screen Orientation

دسته بندی:

control screen rotation v3.0.2 [Unlocked] – اپلیکیشن کنترل آسان چرخش نمایشگر اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که دستگاه های هوشمند اندرویدی نیز از آن پشتیبانی می کنند چرخش صفحه نمایش می باشد که کمک می کند در بسیاری از موارد دید بهتری برای کنترل اسمارت فون داشته باشید. حتی بهتر است بدانید که برخی از اپ ها همانند بسیاری از بازی ها تنها در حالت هایی خاص اجرا می شوند. جدا از حالت پیش فرض برای چرخش صفحه نمایش ابزار های مختلفی نیز در این زمینه منتشر شده اند که امکانات بیشتری را در این زمینه عرضه می کنند. control screen rotation عنوان یک ابزار بسیار ساده و آسان برای چرخش صفحه نمایش دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط ah_apps توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با ارائه یک دسترسی بسیار آسان کمک می کند تا در هر زمانی بتوانید نوع جهت گیری نمایشگر را به دلخواهتان تعیین کنید و نهایت استفاده را از آن داشته باشید. یکی از مهم ترین قابلیت های این برنامه که باعث پر طرفدار شدن آن شده است دسترسی به یک نوار کنترلی در قسمت نوتفیکیشن بار است که کمک می کند با یک لمس حالت دلخواهتان را انتخاب کنید. هفت حالت مختلف چرخش صفحه در اختیار هر کسی است که پشتیبانی از برخی حالت های موجود تنها به دستگاه اندرویدی شما بستگی دارد! هیچ گونه محدودیتی در استفاده از این برنامه وجود ندارد و می توانید بر روی تبلت ها و گوشی های همراه نصبش کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه control screen rotation اندروید :

  • توانایی کنترل چرخش صفحه نمایش در ساده ترین حالت ممکن
  • دسترسی به هفت حالت خاص بدون هیچ گونه محدودیتی
  • نوار دسترسی سریع در نوتفیکیشن بار
  • امکان تعیین شروع خودکار برنامه در هنگام روشن شدن دیوایس
  • امکان استفاده در گوشی های همراه و یا تبلت های اندرویدی

اپلیکیشن control screen rotation با برخورداری از یک محیط کاربری بسیار ساده و آسان توانسته است با هزاران دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وبسایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است .



  • تغییرات نسخه 3.0.2

    • Bug fix
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران