دانلود بازی ــ آرکید + تفننی Town Stories!

دسته بندی:

آپدیت 29 اردیبهشت: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Merge Estate – Mystery Town v0.16.0 Mod – بازی ادغام املاک – شهر رمزآلود اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Estate – Mystery Town – ادغام املاک – شهر رمزآلود نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Gram Games Limited برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Gram Games Limited پیش از این بازی هم بازی های فوق العاده ای مثل Merge Dragons، Pirate Evolution، Merge Magic، Merge Town و ده ها بازی فوق العاده دیگر را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و بسیاری از گیمر ها با بازی های این استودیو بازی سازی کاربلد اوقات خوشی را تجربه کرده اند. Merge Estate – Mystery Town هم یک بازی فوق العاده دیگر از این استودیو بازی سازی است که با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه اعتیاد آوری را برای شما به ارمغان خواهد آورد که هرگز فراموشش نمی کنید. گیم پلی این بازی بسیار ساده است و مکانیزم های آن پیچیدگی خاصی ندارند. به همین دلیل، هیچ محدودیت سنی ای برای این بازی وجود ندارد و برای تمام رده های سنی مناسب است. ادغام کردن چند آیتم و رسیدن به یک آیتم جدید مکانیزم جدیدی است که این روز ها بازی های زیادی از آن در گیم پلی خودشان استفاده می کنند. Merge Estate – Mystery Town از همین مکانیزم برای گیم پلی خودش استفاده کرده است. با ورود به بازی با یک داستان کوتاه که به صورت تکست باکس بازگو می شود مواجه می شوید. از قرار معلوم شما یک فرد خوش شانس هستید که مقدار زیادی ملک از عموی مرحوم تان به ارث برده اید. این املاک برای مدت زیادی به حال خود رها شده اند و آماده بهره برداری نیستن. حال شما باید به املاک تان رسیدگی کنید و آن الماک را آماده بهره برداری و قابل استفاده کنید.

در خلال داستان بازی Merge Estate – Mystery Town، با دستیار قدیمی عموی تان هم آشنا می شوید. از قرار معلوم عموی تان و دستیارش با شهردار شهر رابطه دیرینه ای داشته اند و در زمینه های مخلتف با هم همکاری می کرده اند. حال شما باید علاوه بر اینکه به کار های خودتان در املاک تان می رسید، با شهردار شهر هم همکاری داشته باشید و برخی وظایفی که به عهده شما گذاشته می شود را انجام دهید. Merge Estate – Mystery Town یک بازی شگفت انگیز است که خط داستانی آن شما را وارد ماجراجویی هایی زیادی می کند. در هر گوشه کنار بازی می توانید یک داستان و یک سورپرایز جدید پیدا کنید. این داستان ها و سورپرایز ها عمق زیادی را به بازی می بخشند و تنوعی را به وجود می آورند که در بازی های دیگر کمتر دیده می شود. اهداف شما بسیار آسان هستند و صرفاً برای سرگرم شدن شما طراحی شده اند. هرچه زودتر بتوانید اهداف تان را انجام دهید می توانید به سراغ اهداف دیگر بروید و آیتم های بیشتری را آنلاک کنید. از لحاظ بصری Merge Estate – Mystery Town سنگ تمام گذاشته است. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و در طراحی هنری بخش های مختلف جهان بازی از انیمیشن ها و افکت ها و نورپردازی های جالبی استفاده شده است. بخش شنیداری بازی هم خوب کار شده است و شما را در بازی کردن غرق می کند. کنترل های بازی هم طبق روال معمول بازی های ادغام بسیار ساده هستند و برای ادغام کردن آیتم ها تنها کافی است آنها را بکشید و روی هم بیندازید. Merge Estate – Mystery Town توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما پول خرج کنید، بجای کم شدن زیاد می شود!

تغییرات نسخه v0.16.0 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران