دانلود نسخه کامل CC Express

دسته بندی:

Creative Cloud Express: Design v7.1.0 – کریتیو کلاد اکسپرس : دیزان – یک برنامه قدرتمند از آدوب در زمینه کار روی گرافیک! نسخه آنلاک شده و کامل (Pro Subscription / Paid) برنامه برای شما

Creative Cloud Express: Design (یا به اختصار CC Express) یک پلتفرم خلاقانه مبتنی بر ابر است که توسط کمپانی Adobe و با هدف ایجاد گرافیک‌های برجسته‌، انواع آگهی‌ها، لوگو‌ها و موارد دیگر ساخته و منتشر شده است. استفاده از این برنامه نیازمند مهارت طراحی نیست و حتی کاربرانی که دانش گرافیکی ندارند می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توان این برنامه را به‌ عنوان یک به‌روزرسانی برای Adobe Spark در نظر گرفت. کاربران می‌توانند به راحتی تصاویر خود را انتخاب یا آپلود ‌کنند، طرح‌بندی‌های مختلف را امتحان کنند، به عکس‌ها متن اضافه کنند و بر روی آن‌ها افکت و فیلتر را اعمال کنند. با این برنامه همیشه و هرجا یک طراح در جیب خود خواهید داشت. این برنامه ابزارهای اصلی مربوط به تصاویر و ویدیوها را از سایر مجموعه برنامه‌های Adobe می‌گیرد و آن‌ها را روی یک رابط کاربری فوق‌العاده آسان ادغام می‌کند. فقط کافی است تمپلیت مورد نظر را برای استوری‌ها، پست‌های اجتماعی و تبلیغات اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت، توییتر، پینترست، انواع لوگو، پوسترها و بروشورها، بنرها، کلاژ عکس‌، دعوت نامه‌ها، گرافیک تجاری و جلسات ارائه بیابید. یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه امکان دسترسی به مجموعه عکس Adobe Stock بدون پرداخت حق امتیاز، فونت‌های Adobe، انواع سیمبل‌ها، پس‌زمینه‌ها و موارد دیگر است. استفاده از ابزارهای برنامه Creative Cloud Express: Design فوق‌العاده راحت است و تنها با چند ضربه به نتایج دلخواه خود دست خواهید یافت.

برخی از امکانات و ویژگی های برنامه Creative Cloud Express: Design اندروید:

  • حذف پس زمینه تنها در عرض چند ثانیه
  • تغییر اندازه فقط با یک ضربه و به اشتراک گذاری مستقیم در تمام پلتفرم‌های اجتماعی
  • متحرک‌سازی پست‌های ویدیویی و به اشتراک گذاری آن‌ها در استوری رسانه‌های اجتماعی
  • دسترسی به هزاران افکت، فیلتر، مجموعه تکسچر و اورلی با کیفیت
  • اعمال افکت‌های متنی
  • درج لوگو یا نشان برند بر روی فایل تصویری تنها با چند کلیک

با برنامه Creative Cloud Express: Design به راحتی می‌توانید محتوای خود را از طریق تلفن همراه و یا مرورگر وب همگام کنید و مستقیماً در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در دستگاه خود ذخیره کنید. 14 روز استفاده رایگان از برنامه با دسترسی محدود و بعد از آن عضویت با پرداخت ماهانه 9.99 دلارعضویت در برنامه Creative Cloud Express: Design قفل تمام تپمپلیت‌ها را باز می‌کند و کاربر به مجموعه تصاویر این برنامه بدون پرداخت حق امتیاز Adobe Stock دسترسی خواهد داشت. همچنین امکان استفاده از افکت‌ها و فونت‌ها، اعمال نام تجاری، سفارشی‌سازی، برش و تغییر اندازه نیز با عضویت فراهم می‌شود که همه این ها به صورت 100% رایگان و بدون نیاز به پرداخت یک ریال در فایل نصبی اپلیکیشن برتر در دسترس تان خواهد بود. شما می توانید همیشه جدیدترین نسخه کامل این برنامه را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.1.0

    • Adobe Spark Post is now Adobe Creative Cloud Express. Creative Cloud Express includes everything you love about Spark and much more. Hit the ground running with on-trend templates, royalty-free Adobe Stock photos, backgrounds, Adobe Fonts, illustrations, and icons. With just a few taps, customize your design with easy-to-apply effects, filters, and textures that can be used together and layered.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران