دانلود نسخه جدید و آخر Antarctica 88

دسته بندی:

Antarctica 88 v1.3.5 Mod – بازی آرکید-اکشن ترسناک “منطقه 88 قطب جنوب” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (مهمات بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Antarctica 88 – منطقه 88 قطب جنوب یک بازی آرکید سرگرم کننده با درون مایه ترسناک در ژانر وحشت و بقاء است که به وسیله استودیوی روسی Euphoria Horror Games ساخته و به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. نام کاملی که Euphoria برای این بازی در نظر گرفته Antarctica 88: Scary Action Survival Horror Game می باشد. بازی Antarctica 88: Scary Action Survival Horror Game داستانی ماجراجویانه دارد که طی آن، شما در نقش یک مأمور اعزام شده از طرف شوروی سابق به قطب جنوب هستید. شما و دیگر همکارانتان عضو یک تیم نجات هستید که برای پیدا کردن گروهی که قبلاً روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کردند به این منطقه سفر کرده اند. شوروی مثل خیلی دیگر از کشورها جهان در این منطقه یک پایگاه مخصوص دارد که البته با فاصله ای زیاد از دیگر پایگاه ها ساخته شده است. این پایگاه تحقیقاتی در مکانی به نام منطقه 88 واقع شده است. همه چیز به نظر خوب و بدون مشکل است تا اینکه شما در نقش یکی از این افراد به ناگهان خود را در گوشه ای از این منطقه پیدا می کنید در حالی که به نظر می رسد بیهوش شده باشید. از همان شروع و زمانی که به هوش می آیید باید به دنبال این باشید که چه اتفاقی افتاده است چرا که هیچ چیز سر جایش نیست و به نظر می رسد اتفاقی ترسناک در این منطقه رخ داده است. شما باید یک سلاح بردارید و با کمک راهنمایی هایی که در ابتدای بازی به شما نمایش داده می شود به سراغ چک کردن پایگاه بروید.

در Antarctica 88: Scary Action Survival Horror Game بعد از کمی تحقیق و جستجو متوجه می شوید که اتفاقی بسیار هولناک در پایگاه رخ داده است. وقتی به آنجا برسید همه جا را خون فرا گرفته و هیچکدام از دوستان و همکاران شما در آنجا حضور ندارند. بعد از کمی گشت و گذار شما متوجه حضور هیولاهایی عجیب و ترسناک در این منطقه می شوید. این هیولاها به محض دیدن انسان ها به آن ها حمله کرده و به طرز وحشیانه ای آن ها را نابود کرده و شاید خرده اند! حالا شما به عنوان احتمالاً تنها بازمانده در این پایگاه وظیفه دارید تا با پیدا کردن اسناد و مدارک و نابود کردن این هیولاها این ماجراجویی خطرناک و ترسناک را پشت سر بگذارید. شما برای بقاء نیاز به تمرکز زیادی دارید. باید با دقت زیاد به جستجوی محیط بپردازید و هر چیزی که به کارتان می آید را مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که از گوشه و کنار این منطقه ترسناک هیولاهای عجیبی ممکن است به سمت شما حمله ور شوند پس باید خودتان را برای شرایطی سخت و ترسناک آماده کنید. Antarctica 88: Scary Action Survival Horror Game با گرافیک خیلی خوب و طراحی های سه بعدی اما حجم مناسب می تواند انتخابی خیلی جذاب برای دوست داران بازی های ترسناک و ماجرایی باشد. سبک گیم پلی بازی از نوع اول شخص شوتر است. شما می توانید با کمک کنترلر مجازی بازی به اطراف حرکت کنید و با کمک دکمه های مربوطه به تعامل با آیتم ها بپردازید. همینک می توانید آخرین نسخه بازی Antarctica 88: Scary Action Survival Horror Game را به صورت تست شده به همراه نسخه ای مود شده از سرورهای اپلیکیشن برتر دانلود کنید و حسابی لذت ببرید. این بازی با کسب امتیاز خوب 4.4 از 5.0 در گوگل پلی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.



  • تغییرات نسخه 1.3.5

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران