دانلود نسخه آخر Caro

دسته بندی:

Scroll Post for Instagram – Caro v2.1.3 – اپلیکیشن ایجاد اسکرول پست اینستاگرام اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 18.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی کاربراندستگاه های هوشمند با شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنایی کامل را دارند. یک شبکه اجتماعی قدرتمند که با قابلیت های خاص خود روز به روز به کاربران اش افزوده می شود. در گذشته اینستاگرام با محدودیت هایی رو به رو بود و کاربران نمی توانستند مانور خاصی روی پست های شان بدهند. به صورتی که ویدئو ها به صورت 10 ثانیه ای پست شده و نمی توانستید بیشتر از یک تصویر در یک پست انتخاب کنید. اما رفته رفته با افزایش کاربران و فراهم شدن زیر ساخت های مناسب مدیران این شبکه اجتماعی قابلیت های جدیدی را ارائه دادند؛ قابلیت هایی که به کاربران کمک می کند کلیپ هایی چند ده دقیقه ای را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. همان طور که اشاره کردیم محدودیت انتخاب تصاویر نیز تغییر کرده و هم اکنون کاربران قادر اند که ده تصویر و یا ویدئو را در حالت مالتی فوتو و مالتی ویدئو اشتراک گذاری کنند. با توجه به دسترس کاربران به این قابلیت ها توسعه دهندگان مختلفی نرم افزار هایی گوناگون را در این زمینه معرفی کرده اند که هر کدام شان به نوعی جذابیت پست ها را چندین برابر می کند. Scroll Post for Instagram – Caro عنوان یک اپلیکیشن ایجاد اسکرول پست در اینستاگرام می باشد که توسط justapps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این استارت اپ با ارائه یک ویژگی فوق العاده یکی از شاهکار های تیم جاست اپ به شمار می رود. برنامه فوق به شما عزیزان کمک می کند که از ویژگی مالتی فوتو و مالتی ویدئو نهایت بهره را برده و اسکرول پست هایی بی نظیر را ایجاد کنید. از نقاط قوت این نرم افزار مجموعه قالب های آماده موجود در آن می باشد؛ به گونه ای که قادر خواهید بود چند تصویر را در یک قالب قرار داده و به صورت یک اسکرول پست در آورید. اگر آشنایی کامل را با این شیوه از پست ها ندارید باید گفت در اسکرول پست ها یک تصویر عریض به چند تصویر دیگر تبدیل شده که با ورق زدن صفحات ادامه تصاویر را خواهید دید. کاربران با دسترسی داشتن به مجموعه گزینه های موجود می توانند قالب های مد نظر شان را در سطوح بسیار بالایی شخصی سازی کرده و خلاقیت خود را پیاده سازی نمایند. علاوه بر این چندین فیلتر متنوع در دسترس شما عزیزان قرار دارد که استفاده از این فلیتر ها نیاز شما را به ابزار های جانبی از بین می برد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Scroll Post for Instagram – Caro اندروید :

  • ایجاد اسکرول پست هایی فوق العاده جذاب
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از قالب های آماده
  • توانایی شخصی سازی قالب ها در سطوح بسیار بالا
  • مجموعه ای از فیلتر های گوناگون برای افزایش زیبایی تصاویر
  • قرار دادن چند تصویر در یک قالب
  • محیط کاربری ساده و آسان
  • کیفیت بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن Scroll Post for Instagram – Caro با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش با پرداخت درون شبکه 18.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1.3

    • Our latest update comes with some enhancements to ensure a seamless experience across our app.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران