نسخه جدید و کامل SAOIF

دسته بندی:

Sword Art Online: Integral Factor v1.7.2 – بازی نقش آفرینی “شمشیر افسانه ای” برای اندروید یک بازی فانتزی و خوش ساخت از کمپانی مطرح BANDAI NAMCO تست شده با اجرای آنلاین

Sword Art Online: Integral Factor – شمشیر افسانه ای: فاکتور اینتگرال یکی دیگر از بازی های عرضه شده از مجموعه Sword Art اثری از کمپانی معتبر BANDAI NAMCO Entertainment Inc کشور ژاپن می باشد که به دنبال کسب موفقیت چشم گیر نسخه های قبلی در جهان (به ویژه در آسیا) ساخته و این بار برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شده است. اپلیکیشن برتر بنا به درخواست شما کاربران عزیز، آخرین آپدیت رسمی این بازی را تهیه و بعد از بررسی های لازم، آن را به منظور دانلود به شکل تست شده و رایگان آماده سازی کرده است. شرکت بازی سازی BANDAI NAMCO به خاطر ساخت عناوین بسیار محبوبی مثل Chroma Squad ، Galaga Wars ، One Piece Treasure Cruise ، PAC-MAN ، Ultimate Ninja Blazing ، Ridge Racer Draw And Drift ، NARUTO X BORUTO و بازی پرمخاطب TEKKEN به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. این کمپانی اخیراً فعایت خود در حوزه ساخت بازی های موبایلی را افزایش داده و با راه اندازی چندین استودیوی مختلف، در حال تلاش برای جذب مخاطب در این بخش می باشد. سری بازی های Sword Art یکی از عناوین محبوب این شرکت است که به نوعی رقیبی برای سری بازی های FINAL FANTASY کمپانی SQUARE ENIX LTD که یک شرکت بازی سازی ژاپنی دیگر است می باشد. Sword Art Online: Integral Factor یکی از بازی های محبوب این مجموعه به حساب می آید. طراحی های فانتزی، گرافیک کارتونی و گیم پلی خوش ساخت بازی ویژگی های بارز این عنوان محسوب می شوند که باعث شده اند تا این بازی یک گزینه دوست داشتنی و پرمخاطب برای بازیکنان سراسر دنیا باشد.

داستان کلی بازی Sword Art Online: Integral Factor در دنیای همیشگی این مجموعه رخ می دهد اما ماجرایی متفاوت را بازگو می کند. این بار سیستمی جدید در این بازی در دسترس است که در آن شما می توانید شخصیت اصلی بازی را توسعه دهید. سازندگان بازی می گویند این خود بازیکنان هستند که می توانند پروتاگونیست باشند و داستان بازی را رقم بزنند. با اینکه توضیحات خیلی جزئی در این مورد در دسترس نیست، اما به نظر می رسد در طول بازی شما می توانید انتخاب هایی کاملاً تأثیرگذار داشته باشید این یعنی احتمالاً تصمیمات شما می تواند مستقیماً روی روند داستانی بازی تأثیر بگذارد. در Sword Art Online: Integral Factor شما در نقش گروهی از قهرمانان در دنیایی خیالی و افسانه ای هستید که برای نجات سرزمینی به نام Aincrad با دشمنان زیادی رو به رو شده و چالش های متعددی را تجربه خواهند کرد. Sword Art Online: Integral Factor از نظر طراحی ها کاملاً در سبک عناوین کنسولی ساخته شده است. البته گرافیک بازی با اینکه جزئیات عالی و مناسبی دارد اما در نهایت به سبک طراحی های کارتونی انجام شده است. با این حال باید گفت که افکت های بصری متنوع، طراحی های کاملاً سه بعدی و از آن مهم تر گیم پلی روان و داینامیک با قابلیت چرخش دوربین به صورت 360 درجه سبب شده تا Sword Art Online: Integral Factor یک بازی حرفه ای باشد. در طول بازی شما می توانید به مکان های مختلفی رفته و مأموریت های زیادی داشته باشید. از جمله جذاب ترین ویژگی های بازی امکان ساخت، شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت اصلی بازی است که در اولین اجرا قابل مدیریت کردن می باشد. شما می توانید جنسیت، ظاهر، مو، رنگ پوست و گزینه های دیگری را ویرایش کنید تا شخصیت انحصاری خودتان را ایجاد کنید. اپلیکیشن برتر نسخه تست شده و نهایی این بازی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. گفتنی است که این بازی بیشتر از 1 میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کرده است.

نکات مهم :

بازی کاملاً آنلاین بوده و نسخه مود شده یا هک شده ای ندارد. (نسخه مود شده ای که از این بازی منتشر شده است تقلبی بوده و کاربردی ندارد. با این حال در صورتی که نسخه مود شده سالمی از این بازی منتشر شود می توانید آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.) این بازی به صورت یک فایل نصبی عرضه شده و فایل دیتای جداگانه ای ندارد. اما در اولین اجرا، اطلاعات و دیتای مورد نیاز از داخل خود بازی دریافت می شوند. در تست ما، برای دریافت این اطلاعات نیاز به تغییر IP داشتیم اما ممکن است شما بتوانید بدون نیاز به این مورد دیتای بازی را دانلود کنید. بعد از دانلود دیتا، بخش کلی بازی نیز به صورت آنلاین و با اتصال کلاینت شما به سرورهای مختلف بازی صورت می گیرد. این بخش متناسب با سرورهای متفاوت ممکن است برای کاربران ایرانی در دسترس نباشد. در این صورت از یک وی . پــی . ان برای اتصال به سرورهای بازی استفاده کنید. از بخش تنظیمات بازی می توانید گرافیک بازی را افزایش یا کاهش دهید. توصیه می کنیم فقط در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید گرافیک را افزایش دهید.



  • تغییرات نسخه 1.7.2

    • - 《Equipment Refinement》 are here!
    • - Get Agil Stamps! "[Fri-Sun Only] Treasure Hunt with Agil" is on now!
    • - 48F installed.
    • - The "Chaos Boss Dungeon Part 14" is open.
    • - Other small adjustments and corrections.
    • *Please check for more details from the notices in the app.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران