دانلود نسخه جدید VFly برای اندروید

دسته بندی:

VFly – Video editor, Video maker, Video status app v4.5.3 – اپلیکیشن ویرایشگر استوری واتس آپ مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 319.99 دلار

VFly – Video editor, Video maker, Video status app عنوان یک ویرایشگر اختصاصی ویدئو های واتس آپ می باشد که توسط Vflyteam توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از ویژگی های پر طرفدار شبکه های اجتماعی قابلیت قرار دادن استوری می باشد. این ویژگی پس از رو نمایی به قدری محبوب شد که برخی از پیام رسان ها نیز به آن روی آورده و برای جذب کاربر بیشتر آن را در لیست خدمات شان قرار دادند. یکی از پر طرفدار ترین مسنجر هایی که با استفاده از بخش استوری توانست کاربران اش را چندین برابر افزایش دهد واتس آپ می باشد. با این وجود کاربران برای قرار دادن استاتوس (استوری) در این پیام رسان با مشکلاتی رو به رو هستند. یکی از عمده ترین این مشکلات سایز کلیپ های شان می باشد. برای برطرف سازی این محدودیت استفاده از ابزار ویرایش فایل های ویدئویی جزو بهترین گزینه ها است. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون ویرایشگر های مختلفی را معرفی کرده ایم، ویرایشگر هایی که هر کدام شان به نوعی امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما این ابزار به دلیل گستردگی بسیار بالا همیشه دارای گزینه های گیج کننده ای هستند. با این وجود در این پست قصد داریم که یک ابزار ویرایش ویدئو اختصاصی برای استاتوس های واتس آپ در اختیار تان قرار دهیم. VFly – Video editor, Video maker, Video status app عنوان یک ویرایشگر اختصاصی ویدئو های واتس آپ می باشد که با گزینه های ساده ویرایش امکانات متنوعی را در اختیار تان قرار می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی ها که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره کردیم امکان برش کلیپ ها است. این قابلیت اجازه خواهد داد که ویدئو ها را متناسب با سایز درخواستی واتس آپ تنظیم نموده و هر گونه محدودیت را دور بزنید. یک عکس را انتخاب کرده، بخش دلخواه تان را انتخاب نموده و به عنوان پس زمینه اش یکی از ویدئو های آماده موجود در این مجموعه را انتخاب کنید. برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر کلیپ ها قادر خواهید بود که یک آهنگ را به عنوان موزیک پس زمینه برگزینید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه VFly – Video editor, Video maker, Video status app اندروید :

  • توانایی برش ویدئو ها متناسب با سایز استاتوس های واتس آپ
  • مجموعه ای از افکت های فوق العاده برای افزایش جذابیت کلیپ های تان
  • امکان برش تصاویر و قرار دادن ویدئو های اماده به عنوان پس زمینه آن ها
  • استفاده از اهنگ های موجود در حافظه به عنوان موسیقی متن
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی برای ایجاد یک استوری جذاب

اپلیکیشن VFly – Video editor, Video maker, Video status app با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 319.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.5.3

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران