آخرین نسخه ــ آفیس Sheets

دسته بندی:

Google Sheets v1.21.182.01 برنامه ایجاد و مدیریت فایل های صفحه گسترده با امکانات کامل مخصوص اندروید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه با بیش از 500.000.000 دانلود در گوگل پلی

استفاده از جدول ها یکی از بهترین راه ها برای مدیریت انواع حساب ها و اطلاعات اداری است. اگر به فرم ها و دفاتر محاسباتی نگاهی بیاندازید، اکثرا به صورت جداولی با فیلد های مشخص هستند. یکی از اولین استفاده هایی که از کامپیوتر ها شده است، استفاده از آن ها برای انجام کار های ادارای و مدیریت حساب هاست. مهم ترین نرم افزار برای کار های اداری نیز، نرم افزار قدرتمند آفیس است. آفیس مجموعه ای از نرم افزار های گوناگون است که در قالب یک پکیج کامل ارائه می گردد. یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین این نرم افزار ها، نرم افزار صفحه گسترده یا اکسل است. بخاطر قدرت و انعطاف پذیری فوق العاده این نرم افزار، اکسل نزدیک به چهار دهه است که به یکی از پر استفاده ترین نرم افزار ها در دنیای تجارت تبدیل شده است. این نرم افزار بسیار قدرتمند و کارآمد، توانست انقلابی در نحوه مدیریت حساب ها به وجود آورد. از سال 1985 تا همین چند سال پیش اکسل تنها روی کامپیوتر های شخصی قابل اجرا بود، اما با ظهور گوشی های هوشمند و مجهز شدن آن ها به سیستم عامل های قدرتمندی مثل اندروید، امکان اجرای برنامه های صفحه گسترده روی آن ها مهیا شد. به همین دلیل، شرکت گوگل تصمیم گرفت که اپلیکیشن صفحه گسترده خود را برای اندروید ارائه دهد. Google Sheets عنوان اپلیکیشن رسمی ارائه شده از سوی کمپانی گوگل برای مشاهده، ساخت و ویرایش صفحات گسترده (اکسل)، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به یک نرم افزار صفحه گسترده قدرتمند و کامل روی دستگاه های اندرویدی خود دسترسی خواهید داشت. این برنامه سعی داشته تا تمامی قابلیت های مهم نرم افزار اکسل کامپیوتر را داشته باشد و می توان گفت که بهترین اپلیکیشن صفحه گسترده برای اندروید است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Google Sheets اندروید :

  • ایجاد یک صفحه گسترده جدید و یا ویرایش فایل های موجود
  • اشتراک صفحات گسترده
  • قابلیت کار به صورت کاملا آفلاین
  • قابلیت کامنت گذاری و پاسخ به کامنت ها
  • قالب بندی سلول ها، مرتب سازی داده ها
  • نمایش انواع نمودار های ریاضی
  • درج فرمول
  • ذخیره اتوماتیک داده ها

اپلیکیشن Google Sheets یکی از کاملترین و قدرتمند ترین برنامه های صفحه گسترده برای اندروید است که شما را قادر می سازد، بدون نیاز به کامپیوتر تمامی عملیات های لازم را روی گوشی هوشمند و تبلت خود انجام دهید. Google Sheets با بیش از 500.000.000 دانلود در گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. نصب این برنامه را به تمامی کاربران اکسل پیشنهاد می کنیم.



  • تغییرات نسخه 1.21.182.01

    • * Bug fixes and performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Polaris Office

نسخه جدید و آخر Polaris Office

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران