دانلود نسخه جدید Spotify

دسته بندی:

Spotify Music v8.6.32.925 Final Mod – اپلیکیشن اسپاتیفای موزیک برای دسترسی به میلیون ها موزیک به صورت انلاین جدیدترین نسخه ی هک شده و بدون تبلیغات با در دسترس بودن همه قابلیت ها اسپاتیفای یک برنامه نیست – یک شبکه اجتماعی محبوب است پیشنهاد ویژه

Spotify: Listen to new music and play podcasts از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن های گوگل پلی در زمینه دانلود موسیقی برای دستگاه های اندروید ی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه حدود 500.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! با استفاده از این برنامه عالی شما قادر خواهید بود تا به اسانی و سریع به جستجوی موسیقی مورد علاقه ی خود در آرشیویی قدرتمند و کامل بپردازید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کرده و برای خود پلی لیست های مختلف ایجاد کنید! در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و .. می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقه تان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاه تان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببریم، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند! اسپاتیفای میلیون ها موزیک، پادکست و ویدئوی هنرمندان را در خود جای داده است و شما با ساخت حساب کاربری در آن قادر به استفاده از امکانات خاص اش خواهید بود. پس از ایجاد حساب کاربری که پیشنهاد ما استفاده از فیسبوک برای ورود است، وارد دنیای اسپاتیفای می شوید و می توانید به موزیک گوش دهید، موزیک ها را برای گوش دادن به صورت آفلاین مارک دار کنید و یا موزیک های دلخواه تان را دانلود کرده و برای دوستان تان ارسال کنید. گزینه های شخصی سازی این برنامه در زمینه پخش موزیک با کیفیت های دلخواه را فراموش نکنید، چندین سطح کیفی با نام های کیفیت عادی 64 کیلوبایت بر ثانیه، کیفیت بالا 160 کیلوبایت بر ثانیه، کیفیت خی بالا 320 کیلوبایت بر ثانیه وجود دارند که شما قادرید از میان ان ها یکی را بر اساس سرعت اینترنتی که دارید انتخاب کرده و از گوش دادن به موزیک لذت ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Spotify Music اندروید:

  • دسترسی اسان به موسیقی ها با امکان پخش
  • امکان اضافه کردن موزیک های دلخواه به لیست پخش
  • امکان دانلود موسیقی ها برای گوش دادن آفلاین
  • در اختیار قرار دادن موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • محیط کاربری بسیار ساده و بدون تبلیغات

ویژگی های این برنامه تنها به همین چند مورد ختم نمی شود، امکان پیدا کردن دوستان خود نیز در این برنامه فراهم است به طوری که قادرید دوستان خود را بیابید و سپس ببینید آن ها به چه آهنگ هایی گوش می دهند و پس از گوش دادن به آن ها نظر خودتان را در موردش ارسال کنید. سیستم هوشمند برنامه با گذشت زمان سلیقه شما را تشخیص می دهد و مطابق با طبع تان موزیک های مشابه را برای تان لیست می کند و مطمئنا از این ویژگی خوش تان خواهد آمد. ویژگی های Discover Weekly و Release Radar را نیز فراموش نکنید، مورد اول هر هفته موزیک های خاص مطابق با سلیقه تان را ارائه می دهد و مورد دوم منتخبی از موزیک های هنرمندهای مورد علاقه تان را برای گوش دادن در اختیارتان قرار می دهد. اپلیکیشن Spotify Music هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که مود شده است، نسخه کامل برنامه به صورت جداگانه آماده دانلود است که شما قادر هستید ان را انتخاب و سپس دریافت نمایید.

نکات تکمیلی و مهم :

1 – سرویس Spotify تحریم می باشد و برای استفاده از آن باید از فیلت-رشکن استفاده کنید 2 – با ایمیل-جیمیل و حساب گوگل به هیچ وجه نمی شود وارد حساب کاربری Spotify شد و یا حتی ثبت نام کرد و شما باید از حساب فیسبوک استفاده کنید 3 – نسخه های اپلیکیشن برتر کامل ترین نسخه برنامه در سطح اینترنت هست ؛ بخش دانلود موزیک تحت سرور است و هک نمیشود! 4 – برای اطلاع از پردازنده دستگاه خود و انتخاب یکی از فایل های نصبی موجود می توانید از برنامه CPU-Z استفاده کنید.



  • تغییرات نسخه 8.6.32.925

    • We’re always making changes and improvements to Spotify. To make sure you don’t miss a thing, just keep your Updates turned on.
  • ویژگی نسخه های موجود در جعبه دانلود

    ویژگی های نسخه مود :

    Unlocked Next Track; Unlocked Pevious Track; Unlocked Seeking FWD/BWD Unlocked/Able to Select Any Songs & Albums Unlocked Repeat Once/All; Unlocked Shuffle; Unlocked Very High Audio (Visual, WIP); Disabled Force Shuffle; Unlocked Spotify Connect (Premium Bypass); Unlocked On-Demand Sharing; Unlocked Canvas Sharing; Unlocked Voice Feature; Unlocked Volume Control; Unlocked Animated Heart; Unlocked Lyrics Sharing (Works only in supported countries); Unlocked Storylines; Unlocked Sing-along (Works only in supported countries); Unlocked User Playlist Annotation (New Feature); Unlocked Follow Feed; Unlocked Editorial Mode; Unlocked Full Screen Stories; Unlocked Facebook Login; Disabled Audio Ads; Disabled Video Ads; Disabled Visual Ads; Disabled Third-Party Ads; Languages: Full Multi Languages; CPUs: armeabi-v7a, arm64-v8a, x86; Screen DPIs: 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; Original package signature changed.

    ویژگی های نسخه مود لایت :

    Based on Mod xC3FFF0E and mrdude Optimized graphics and cleaned resources for fast load < improved result (22.59 MB total apk size) Disabled / Removed unwanted Receivers and Services All ads and services calls from activity removed Support for armeabi-v7a and arm64-v8a device only Languages: En, Ru

    ویژگی های نسخه مود بلک :

    Mod Feature & Dark Theme


دانلود فایل نصبی اصلی Armeabi-v7a با لینک مستقیم - 43 مگابایت
دانلود فایل نصبی اصلی Arm64-v8a با لینک مستقیم - 44 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود Armeabi-v7a با لینک مستقیم - 42 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود Arm64-v8a با لینک مستقیم - 43 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود بلک Armeabi-v7a با لینک مستقیم - 44 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود بلک Arm64-v8a با لینک مستقیم - 45 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود لایت Armeabi-v7a با لینک مستقیم - 29 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود لایت Arm64-v8a با لینک مستقیم - 30 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی آبی آسمانی با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی قرمز با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی طلایی با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی صورتی سفید با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی صورتی مشکی با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی سبز با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی بنفش با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی سیاه سفید با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود فایل نصبی مود رنگی قرمز سفید با لینک مستقیم - 33 مگابایت
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران