دانلود برنامه ــ لانچر و شخصی سازی Fonts

دسته بندی:

Fonts: Fonts and Typeface for Instagram, Whatsapp v2.3.11 – فونت ها و تایپ فیس های مختلف برای شبکه های اجتماعی نسخه آنلاک، کامل و بهینه شده برنامه

در حدود چهل سال پیش، اولین فونت های کامپیوتری به وجود آمده و در رابط کاربری سیستم عامل های آن زمان مورد استفاده قرار گرفتند، فونت ها باعث شدند که رابط کاربری کامپیوتر ها بسیار زیباتر و جذاب تر باشد و همین یکی از دلایل اصلی نفوذ فوق العاده کامپیوتر های شخصی در بین مردم بود. فونت ها همچنین این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دادند تا بتوانند با شیوه و استایل های مخلتف، اسناد متنی تولید کنند. حالا پس از گذشت دهه ها، همه ما روی کامپیوتر هایمان مجموعه ای عظیم از فونت ها را در اختیار داریم و به راحتی می توانیم فونت های جدیدی به آن اضافه کرده و در اسناد، طراحی ها، رابط های کاربری و … برای زیباتر و حرفه ای تر شدن کار ها استفاده کنیم. با وجود تنوع بسیار زیادی که در زمینه فونت روی کامپیوتر ها داریم، هنوز روی گوشی های هوشمند به چنین تنوعی نرسیدیم. اغلب گوشی های هوشمند تنها یک فونت به صورت پیش فرض دارند و اجازه نصب و استفاده از فونت های دلخواه را به کاربرانشان نمی دهند. همین باعث می شود که دست کاربر در اعمال خلاقیت در طرح ها، نوشته ها و … در گوشی هوشمند بسته باشد. با این وجود روش هایی وجود دارد که با آن ها می توان در گوشی هوشمند از فونت های مختلفی برای نوشتن استفاده کرد. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با به کار گیری این روش ها، پست های بسیار جالب، جذاب و مفیدی ایجاد می کنند که برای بینندگان بسیار متفاوت و جذب کننده هستند. امروز با یک برنامه برای انجام چنین کاری در خدمت شما هستیم. Fonts: Fonts and Typeface for Instagram, Whatsapp عنوان یک اپلیکیشن برای استفاده از فونت ها و کاراکتر های مختلف در نوشتن روی گوشی هوشمند، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Luminar توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. هنگامی که این برنامه را باز می کنید، یک کادر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید متن خود را نوشته و از تعداد زیادی فونت که در برنامه وجود دارد برای استایل دهی به آن استفاده کنید. می توانید برای هر کلمه و حرف از یک فونت دلخواه استفاده کنید. حتی کاراکتر های جالبی مثل ఌ⌫❥☹☾☻⚣ ♡ هم قابل استفاده هستند. به دلیل استفاده از یونیکد، متن های شما در همه دستگاه ها به صورت یکسان به نمایش در می آید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fonts: Fonts and Typeface for Instagram, Whatsapp اندروید:

  • دارای تعداد زیادی فونت زیبا که هم روی آیفون و هم روی اندروید قابل مشاهده هستند.
  • مناسب برای ایجاد پست های جذاب و جالب برای شبکه های اجتماعی
  • قابلیت تزئین متن با روش های جالب
  • دارای کاراکتر های شکلی مختلف

اپلیکیشن Fonts: Fonts and Typeface for Instagram, Whatsapp یک ابزار بسیار جالب و کاربردی برای همه کسانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.3.11

    • Fixed bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران