دانلود جدیدترین نسخه Ineclectic Icons

دسته بندی:

Ineclectic – Material Design Icon Pack v1.3.0 آیکون پک زیبا با طراحی متریال نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی

رابط کاربری اندروید، قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارد و تقریبا تمامی قسمت های آن را می توان به وسیله ابزار های مختلف، شخصی سازی کرد. لانچر ها از جمله محبوب ترین ابزار ها برای تغییر رابط کاربری اندروید هستند که با نصبشان می توان به امکانات مختلفی برای تغییر قسمت های مختلف رابط کاربری، دست پیدا کرد. یکی از این امکانات، قابلیت استفاده از آیکون پک ها روی گوشی است. اگر از آیکون های پیش فرض گوشی خسته شده اید و می خواهید حال و هوای تازه ای به دستگاه خود ببخشید، می توانید از یک آیکون پک استفاده کرده و رابط کاربری خود را دگرگون نمایید. آیکون پک ها، مجموعه هایی از آیکون ها هستند که برای جایگزینی با آیکون های پیش فرض برنامه ها و بازی ها ساخته می شوند و به دلیل زحمت بالایی که برای طراحی آن ها کشیده می شود، اغلب پولی هستند. تا کنون آیکون پک های بسیاری را در اپلیکیشن برتر خدمت شما ارائه کرده ایم. امروز نیز با یک آیکون پک بسیار زیادی دیگر در خدمت شما هستیم. Ineclectic – Material Design Icon Pack عنوان یک آیکون پک بسیار زیبا با طراحی متریال، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ThemesOnFire توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این آیکون پک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین آیکون پک های اندروید است که برای طراحی تک تک آیکون های آن زمان زیادی صرف شده و دقت بالایی در طراحی جزئيات به کار گرفته شده است تا حسی خاص به بیننده بدهد. آیکون های این مجموعه هیچ شکل خاصی ندارند و هر یک متفاوت از دیگری طراحی شده اند و با استفاده از آن، هر آیکون شخصیت منحصر به فردی به برنامه ها خواهد داد. بیش از 2600 آیکون در این مجموعه وجود دارد که به صورت مداوم هم به روز رسانی شده و به تعداد آن ها افزوده می گردد. علاوه بر این بیش از 80 والپیپر بسیار زیبا و منحصر به فرد هم وجود دارد که با نصب برنامه می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ineclectic – Material Design Icon Pack اندروید:

  • دارای بیش از 2600 آیکون بسیار زیبا و با کیفیت که برای طراحی هر یک زمان زیادی صرف شده است.
  • طراحی آیکون ها بر اساس سبک طراحی متریال صورت گرفته است.
  • دارای بیش از 80 تصویر زمینه زیبا و منحصر به فرد
  • دارای ویجت های منحصر به فرد
  • پشتیبانی از آیکون های داینامیک تقویم
  • شامل آیکون های خاص
  • پشتیبانی از اغلب لانچر های محبوب اندرویدی

اپلیکیشن Ineclectic – Material Design Icon Pack یکی از کامل ترین و زیبا ترین آیکون پک های اندروید است که با کسب رضایت کاربران توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.0

    • Quickfix Xiaomi's dynamic calendar
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران