نسخه جدید و آخر Bubur Ayam Express برای اندروید

دسته بندی:

Bubur Ayam Express Mod – بازی شبیه سازی جالب بوبور آیام اکسپرس اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bubur Ayam Express نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Gambir Game Studio برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. نام عجیب و غریب این بازی احتمالاً اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند. “بوبور آیام” یا به انگلیسی “Bubur Ayam” در حقیقت نام یک غذای اندونزیایی است. این غذای بسیار لذیذ و خوشمزه یک “کونگی” یا یک “سوپ غلیظ مرغ” به حساب می آید، تقریباً چیزی شبیه به “شله زرد” یا “حلیم” ایرانی. Bubur Ayam Express یک بازی شبیه سازی است که شما را در نقش یک آشپز قرار می دهد و از شما می خواهد این غذا، یعنی “بوبور آیام”، و ورژن های مختلف این غذا که توسط مشتریان درخواست می شود، را سریعاً آماده کنید و آن را به مشتریان تحویل دهید. بازی دارای یک خط داستانی کوتاه هم هست که به صورت یک داستان مصور در ابتدای بازی بازگو می شود. از قرار معلوم، شما برای اینکه دلتان برای دستپخت مادربزرگتان تنگ شده است به خانه برگشته اید اما وقتی به روستا می رسید متوجه می شوید که به دلیل اتفاقاتی مسیر زندگی مادربزرگ تان تغییر کرده است و او دچار مشکلات اقتصادی فراوانی شده. حالا، شما سعی می کنید محبت هایی که مادربزرگتان به شما کرده است را جبران کنید و به همین خاطر “بوبور آیام اکسپرس” را راه انداخته اید تا بتوانید پول به دست بیاورید و به مادربزرگتان کمک کنید مشکلاتش را حل کند.

Bubur Ayam Express اساساً یک بازی مدریتی و رستوران داری است. در بازی، شما نقش سرآشپز یک رستوران سیار را به عهده دارید. کمپین بازی از بیش از ۱۰۰ لول تشکیل شده است و همینطور که در مراحل بازی پیشروی می کنید، چالش های شما بیشتر می شوند. در مراحل ابتدایی فقط یک یا دو نوع غذا به مشتریان تان تحویل می دهید، اما در مراحل بالاتر شما باید بتوانید انواع و اقسام غذا های مختلف را که مشتریان درخواست می کنند برای آنها آماده کنید و به آنها تحویل دهید. وظیفه شما این است که تا جایی که می توانید به تعداد بیشتری از مشتریان خدمات ارائه دهید و در سریع ترین زمان ممکن اینکار را انجام دهید. اما اگر مشتریان تان بیش از اندازه در صف بمانند عصبانی می شوند و شما مشتریان تان را از دست می دهید. بنابراین، هرچه تنوع غذایی منوی شما بیشتر می شود و وارد مراحل بالاتر می شوید، باید سعی کنید تجهیزات آشپزی جدیدی خریداری کنید و تجهیزات آشپزی قبلی خودتان را ارتقاء دهید تا علاوه بر اینکه مشتریان بیشتری جذب می کنید، سریع تر غذا ها را آماده کنید و مشتریان تان را راضی نگه دارید. Bubur Ayam Express یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید است و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 نصب فعال در مارکت اندروید مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.36

    • Fix diamond shop bug
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران