دانلود Merge Mayor - بازی شبیه سازی شهردار ترکیب و ادغام" اندروید مود

دسته بندی:

Merge Mayor – Match Puzzle v2.9.223 Mod – بازی تشبیه سازی و مدیریتی “شهردار ترکیب و ادغام” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Mayor – Match Puzzle – شهردار ترکیب و ادغام یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی آلمانی StarBerry Games است که به شکل رایگان توسعه یافته و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در سبک شبیه سازی (Simulation) طراحی شده و المان هایی از بازی های استراتژیکی و مدیریتی هم در آن دیده می شود. همچنین وجود عناصر جالب دیگری از سبک های تفننی، کلیکر و حتی پازلی از نوع جورچین هم در این عنوان به کار برده شده و به همین خاطر باید گفت که بازی Merge Mayor – Match Puzzle به نوبه خود یک بازی چندمنظوره و خوش ساخت است. بازی شهردار ترکیب و ادغام دومین بازی رسمی این استودیوی نوپا است که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از اپلیکیشن برتر منتشر می شود. پس اگر از دوست داران بازی های تفننی، مدیریتی و شهرسازی هستید، بازی Merge Mayor – Match Puzzle را از دست ندهید و در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی به ویژگی های کلی این عنوان جالب و سرگرم کننده بی اندازیم.

بازی Merge Mayor – Match Puzzle یک بازی چندسبکی و خوش ساخت است که اگرچه نسخه های مشابهی از آن قبلاً توسط شرکت های بازی سازی دیگر منتشر شده بودند، اما ویژگی های خوب و روند جذابش می تواند حس و حال تازه ای برای طرفداران بازی های مدیرتی و شبیه سازی باشد. در این بازی شما قرار است در نقش یک شهردار یک شهر کوچک را به یک شهر بزرگ و مجلل تبدیل کنید. کار شما درست مثل اکثر بازی های سبک شهرسازی این است که با کمک اختیاراتی که به شما داده شده، این شهر را مدیریت کرده و توسعه دهید. این کار با ساخت و راه اندازی تجارت های گوناگون در سطح شهر صورت می گیرد. هرچه کسب و کارهای بیشتری در سطح شهر راه بی اندازید، شهر شما بزرگ تر و گسترده تر می شود. شاید به نام بازی هم دقت کرده باشید و برای شما جالب توجه بوده باشد. در Merge Mayor – Match Puzzle رویکرد جالب دیگری هم وجود دارد که از طریق آن شما می توانید با ترکیب کردن آیتم های یکسان کالاها و منابع جدید کسب کنید. این قسمت از بازی در قالب یک بخش پازلی و جورچینی طراحی شده است تا روند بازی پویا و سرگرم کننده باشد. بازی با گرافیک ساده اما رنگارنگ و فانتزی طراحی شده است. این بازی زیبا با کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 از بیشتر از 15 هزار رأی موفق شده تا به یکی از بازی های پرطرفدار و پرمخاطب تبدیل شود. برای تجربه این بازی می توانید همین حالا به قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت این بازی به صورت معمولی یا مود شده کنید. همچنین اگر می خواهید با کلیت این بازی بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات بازی بی اندازید.

توجه:

1 – این بازی فقط برای دستگاه های 64 بیتی عرضه شده است 2 – در نسخه مود بازی، با بدست آوردن هر ارزی، به مقدار زیاد از آن ارز دریافت می کنید!



  • تغییرات نسخه 2.9.223

    • ★ Get into the festive spirit with our brand new Christmas event!
    • ★ Take care of an unsolved rocket incident and complete the newly added Area West Haven!
    • ★ Earn special Tokens for completing daily missions! Spend them in the Shop!
    • ★ The item info has been reworked! We now display where items come from!
    • ★ Your Furniture Carts got updated with improved item drops!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران