نسخه جدید و آخر Walkingdead برای اندروید

دسته بندی:

Dont Party: Pixel Z v1.0.330 Mod – بازی شبیه سازی و استراتژیکی “زامبی های پیکسلی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (energy, blood و brain نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dont Party: Pixel Z – زامبی های پیکسلی یکی دیگر از بازی های فانتزی و جالب استودیوی چینی Wingjoy Games است که در سبک شبیه سازی ساخته و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر مفتخر است که برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر کرده و آخرین نسخه رسمی آن را در کنار یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. Dont Party: Pixel Z یک بازی عجیب با رویکردی متفاوت و منحصر به فرد است. استودیوی Wingjoy Games به خاطر ساخت بازی هایی با نگرش های خاص معروف است و این عنوان یکی از مهم ترین آن هاست. درواقع باید گفت که سازنده این بازی سعی کرده تا با ارائه یک داستان به شدت پیچیده و شخصیت پردازی های متناقض با استانداردهای رایج، روندی جدید و خاص را ارائه کند تا از همین طریق بتواند بازیکنان بیشتری را که به دنبال تنوع طلبی هستند به سوی خود جلب کند. اگرچه که تلاش های استودیوی Wingjoy Games هنوز آنطور که باید به ثمر ننشته است، اما با این حال باید گفت که آثار منتشر شده توسط این توسعه دهنده به نوبه خود جالب و خاص بوده و مسلماً طرفداران مخصوص به خود را دارند. Dont Party: Pixel Z هم در همین راستا ساخته شده و ویژگی ها و البته داستان مخصوص به خود را دارد که در ادامه بیشتر به جزئیات آن می پردازیم.

بازی Dont Party: Pixel Z داستانی از یک آشوب و هرج و مرج بزرگ را روایت می کند. سازنده بازی بنا به دلایلی خاص تصمیم گرفته تا از یک داستان پیچیده برای سناریوی اصلی بازی استفاده کند. داستان به یک کمپانی بزرگ به نام Ignis Industries مربوط است که بعد از یک بحران اقتصادی بزرگ در دنیا با یک ارتش بزرگ این هرج و مرج را کنترل کرده و به ظاهر، دنیا را آرام و صلح آمیز کرده است. این در حالیست که در پشت پرده این کمپانی در حال انجام کارهای مخفیانه و خطرناکی علیه بشریت است تا بتواند کنترل تمام انسان ها را به دست بگیرد. شما در نقش یکی از کارمندان این شرکت و زمانی که متوجه نقشه های پلید این کمپانی می شوید، از آنجا فرار می کنید و به دنبال راهی برای متوقف کردن آن ها هستید. بعد از مدتی تلاش، شما با افرادی که با شما هم عقیده بوده و به دنبال متوقف کردن فعالیت های Ignis Industries هستند همکاری خواهید کرد. شما از تکنولوژی خود Ignis Industries علیه خودشان استفاده می کنید. این تکنولوژی نوعی فرآیند بیولوژیکی است که به کمک آن انسان هایی زامبی مانند ساخته می شوند. حالا شما به این تکنولوژی دست پیدا کرده و یک ارتش از زامبی ها ساخته اید تا با کمک آن ها Ignis Industries را متوقف کنید. در طول بازی Dont Party: Pixel Z شما باید با مدیریت بخش های مختلف و ارتقاء نیروهای خود سعی کنید روند مبارزات را دنبال کرده و با موفقیت پشت سر بگذارید. قوه استراتژیکی شما نقش مهمی در روند بازی دارد. بازی Dont Party: Pixel Z با گرافیک پیکسلی طراحی شده است. باری تجربه این بازی می توانید از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر نسخه معمولی یا مود شده این بازی را دیافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.330

    • Fix bugs & optimization
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران