نسخه کامل و آخر Mr.Knight برای اندروید

دسته بندی:

Mr. Knight – Become a Legend Mod – بازی پازل آقای شوالیه – تلاش برای اسطوره شدن برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغ) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mr Knight نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی HeroCraft Ltd برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی HeroCraft Ltd یکی از استودیو های بازی سازی معروف بازی سازی مارکت اندروید است که در زمینه ساخت بازی های پازل و فکری تخصص بالایی دارد و تا کنون چندین بازی پازلی مختلف را برای گیمر ها ارائه کرده است. برخی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی شامل: Marble Duel، Boomby – Explosive puzzle، Tribe Blast: Puzzle Story، و Treasures of Montezuma می باشند. اما بازی Mr Knight هم یکی از بازی های پازلی خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در بازی Mr Knight با انواع و اقسام پازل های خلاقانه و متفاوت رو به رو می شوید. شما به عنوان یک شوالیه شجاع در بازی نقش آفرینی می کنید که وظیفه اش نجات پرنسس سرزمین های پادشاهی است. در طول بازی برای نجات دادن پرنسس باید از سد موانع، تله ها، و دشمن های زیادی بگذرید و با دقت و درایت پازل ها را حل کنید تا بتوانید امتیاز و پول دریافت کنید و جواز حضور در مرحله های بعدی را به دست بیاورید. بنابراین، اگر از بازی های پازل و فکری مرحله ای خوشتان می آید، Mr. Knight می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد!

Mr Knight مهارت های حل کردن پازل شما را به چالش می کشد. هرچقدر که به مراحل بالاتر صعود می کنید بازی کمی دشوار تر می شود و برای حل کردن پازل ها و گذر از مرحله ها باید دقت و تمرکز بیشتری به خرج دهید. در مراحل پایین تر تعداد موانع، تله ها، و دشمن ها کمتر است اما با رسیدن به مراحل بالاتر تعداد آنها افزایش پیدا می کند. توسعه دهندگان این بازی هر مرحله را به شکلی طراحی کرده اند که ساختار مستقل و متفاوتی با مرحله های قبلی داشته باشد تا بازی حالت یکنواختی پیدا نکند و چالش برانگیز باشد. اما شایان ذکر است، با وجود تمام مراحل چالش برانگیزی که در این بازی وجود دارد، باید گفت Mr Knight یک بازی با گیم پلی ساده و اعتیاد آور است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. هدف نهایی بیش از 150 مرحله در این بازی این است که هر مرحله دستخوش تغییراتی باشد تا بازی به اندازه کافی برای گیمر ها درگیر کننده باشد. همچنین، علاوه بر یک گیم پلی خوب، این بازی دارای یک فضای گرافیکی تحسین برانگیز و یک سری صداگذاری های جالب است که باید گفت به نوبه خودش برای این نوع بازی های کم حجم مناسب و قابل قبول است و به همین دلیل هم Mr Knight یک بازی عالی برای ریلکس کردن و پر کردن اوقات فراغت است و ما قطعاً آن را پیشنهادش می کنیم. Mr Knight توانسته امتیاز 4.8 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.102

    • - bug fixes;
    • - minor improvements.
    • Thank you for playing with us!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران