دانلود نسخه کامل Funny Farm

دسته بندی:

Funny Farm match 3 v1.61.0 Mod – بازی پازلی و جورچینی “مزرعه بامزه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Funny Farm match 3 – مزرعه بامزه یک بازی پرنشاط و رنگارنگ و فانتزی در سبک بازی های پازلی از نوع بازی های جورچین 3 تایی یا به اصطلاح Match 3 می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. اپلیکیشن برتر این بازی زیبا و بامزه را به همراه نسخه مود شده آن تهیه و به صورت تست شده خدمت شما عزیزان معرفی می کند. بازی Funny Farm match 3 Puzzle game به وسیله استودیوی روسی LLC Progress تهیه و توسعه داده شده است. در این بازی فانتزی و خوش ساخت که طراحی های کارتونی و رنگارنگ آن به محض ورود به آن جلوه نمایی می کنند، شما در نقش یک مزرعه دار هستید که می خواهد انواع و اقسام گیاهان و میوه ها را در مزرعه خود بکارد. این کار با انجام پازل ها و جورچین های 3 تایی انجام می شود. این پازل ها به شکل جورچین های ردیفی هستند که برای انجام آن ها و کسب امتیاز باید آیتم های مشابه را به صورت عمودی یا افقی کنار یکدیگر قرار دهید. این آیتم ها میوه ها و سبزیجات مختلف و بامزه هستند. کاری که شما باید انجام دهید این است که با انگشت خود روی صفحه به سمت چپ، راست، بالا یا پایین بکشید تا آیتم ها را به خانه کناری حرکت دهید. با همین کار باید سعی کنید حداقل 3 آیتم یکسان را در یک ردیف کنار هم قرار دهید تا امتیاز آن ردیف را کسب کنید. هرچه تعداد این آیتم ها در ردیف ها بیشتر باشد امتیاز شما نیز بیشتر می شود. در طول بازی می توانید از قابلیت های فرعی جالبی برای کسب امتیازهای ویژه استفاده کنید.

بازی Funny Farm match 3 Puzzle game به نوبه خود یک بازی رکوردزنی جالب و سرگرم کننده است. این بازی می تواند برای مدت های طولانی شما را سرگرم کند و گزینه ای عالی به عنوان یک بازی تفننی برای شما باشد. بازی مزرعه بامزه دارای 175 لوکیشن مختلف و بیشتر از 3450 مرحله است که به گفته سازنده بازی هر دو هفته این مراحل طی آپدیت های متعدد بیشتر نیز می شوند! این یعنی روزها و هفته ها سرگرمی برای شما و همراهانتان. با مراجعه هر روزه به این بازی می توانید از امتیازها و جوایز اهدایی ویژه نیز استفاده کنید و اقدام به خرید آیتم های فروشگاه کنید و یا از بوسترهای مخصوص استفاده کنید و گیم پلی جذاب و مهیجی را تجربه کنید. Funny Farm match 3 Puzzle game گرافیکی بسیار عالی و رنگارنگ دارد و طراحی های کودکانه آن گزینه ای بسیار عالی و مناسب برای خردسالان است. سبک فکری و پازلی بازی نیز باعث می شود تا انجام این بازی برای کودکان بسیار مناسب بوده و ذهن آن ها را تقویت کند. از طراحی های شاداب و رنگارنگ و کودکانه بازی که بگذریم باید گفت که گیم پلی هیجان انگیز این بازی حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت خاصی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک عنوان ساده و فانتزی از بازی های جورچین هستید، Funny Farm match 3 Puzzle game را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن آن را به همراه نسخه مود شده اش از اپلیکیشن برتر دریافت کنید و مدت ها خودتا و دوستانتان را سرگرم کنید. بازی مزرعه بامزه بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده است و موفق به دریافت امتیاز 4.5 از 5.0 دست پیدا کند.



  • تغییرات نسخه 1.61.0

    • Running the app every day awaiting new levels? Then hurry up to update the app - new season is available now! We've made awesome levels that you can't drag yourself away from! We've also made some changes to the game store. Now it is more comfortable to track most profitable offers there! Get to the game and be the first one to check it out!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران