دانلود ــ یادداشت برداری txtpad+

دسته بندی:

txtpad — Notepad, Create txt files v3.1.8 – اپلیکیشن نوت پد ساده و کارآمد اندروید نسخه خریداری شده برنامه به ارزش 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

txtpad — Notepad, Create txt files عنوان یک نوت پد ساده و کارآمد اندرویدی می باشد که توسط phrbnkv توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از معروف ترین فرمت های فایل های متنی txt. می باشد که همه ما مبدا آن را سیستم عامل ویندوز می دانیم. گرچه از این فرمت به ندرت در اسمارت فون ها استفاده می شود اما هم چنان جزو پر طرفدار ترین فرمت ها به شمار می رود. اگر دقت کرده باشید در سیستم عامل اندروید هیچ گونه ابزار پیش فرضی برای ایجاد فایل های متنی در فرمت تکست وجود ندارد به همین دلیل برای بهره مندی از این نوع از فایل ها باید از ابزار جانبی استفاده کرد. نرم افزار txtpad — Notepad, Create txt files یکی از بهترین ابزار ممکن برای ایجاد فایل های txt. می باشد. این استارت اپ با داشتن یک محیط ساده اجازه می دهد که تنها با لمس یک گزینه فایل های متنی خود را ایجاد کرده و یادداشت های دلخواه تان را بنویسید. همان طور که از عنوان پست نیز می توان فهمید، برجسته ترین ویژگی این اپ ساده بودن محیط آن است به گونه ای که پس از نصب و وارد شدن به آن با هیچ گونه گزینه پیچیده ای رو به رو نخواهید شد. تمامی یادداشت هایی را که ذخیره کرده اید، در صورت نیاز فراخوانی نموده و بار دیگر تغییرات دلخواه را در آن ها ایجاد نمایید. همانند نسخه ویندوزی در این نرم افزار نیز قادر خواهید بود که برای نوشتن متن های تان از فونت های مختلف با اندازه های گوناگون استفاده کنید. اگر تعداد یادداشت های شما زیاد است به هیچ عنوان نیازی به نگرانی نیست و نوار جست و جو کمک می کند که آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن بیابید. علاوه بر این این اپ هوشمند می تواند به عنوان یک اجرا کننده فایل های txt. عمل کند؛ به صورت که می توانید فایل های متنی خود را از دیگر سیستم عامل ها به محیط اندروید آورده و آن ها را با یک بار لمس صفحه نمایش اجرا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه txtpad — Notepad, Create txt files اندروید :

  • ایجاد نوشتن یادداشت های دلخواه تان بدون هیچ گونه پیچیدگی
  • ذخیره سازی یادداشت های تان در فرمت txt.
  • امکان اجرای فایل های txt. انتقال یافته به سیستم عامل اندروید
  • توانایی انتخاب فونت و اندازه متن متناسب با نیاز های تان
  • گزینه ای برای جست و جو در محیط برنامه و پیدا کردن یادداشت های تان در زمانی کوتاه
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن txtpad — Notepad, Create txt files با بهره مندی از قابلیت های خاص خود و محیط کاربر پسند اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.1.8

    • - No Changelog
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران