نسخه جدید و کامل Maze Dash Rising

دسته بندی:

Maze Dash Rising v0.2.4 Mod – بازی آرکید – تفننی پیشروی در مارپیچ اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Maze Dash Rising نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی PHOENIX GLOBAL برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی PHOENIX GLOBAL یک استودیو بازی سازی ایندی است که پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی را به خودش اختصاص داده است. اما Maze Dash Rising هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیز، تجربه یونیک و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Maze Dash Rising اساساً یک بازی مرحله ای – امتیازی است. در این بازی، شما کنترل یک کاراکتر دوست داشتنی خرگوشی را به عهده می گیرید و سعی می کنید با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و به دست آوردن امتیاز در بازی پیشروی کنید. مراحل بازی به گونه ای طراحی شده اند که درجه سختی صعودی داشته باشند تا دائماً شما را با چالش های جدید رو به رو کنند. مراحل ابتدایی ساده هستند و تقریباً حالت آموزشی دارند و به شما کمک می کنند که با نحوه بازی کردن آشنا شوید. شما می توانید به راحتی در این مرحله ها امتیاز به دست بیاورید و در کمتر از چند ثانیه آنها را پشت سر بگذارید. اما رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید با مراحلی رو به رو می شوید که پیچیده تر هستند و حسابی شما را به چالش می کشند. بنابراین، اگر به بازی های چالش برانگیز مرحله ای – امتیازی علاقه دارید، Maze Dash Rising قطعاً می تواند یک بازی مناسب برای شما باشد!

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، هدف شما در Maze Dash Rising به دست آوردن امتیاز و پشت سر گذاشتن مرحله هاست. شما باید بتوانید کاراکتر تان را از نقطه شروع به نقطه پایان برسانید و در بین راه تمام نقطه ها و ستاره هایی که در بخش های مختلف هر مرحله قرار داده شده اند را جمع آوری کنید. چالش شما هم این است که مواظب باشید به دام تله هایی که در بین راه تان قرار داده شده اند نیفتید. تله ها بسیار زیرکانه طراحی شده اند و درست جایی که فکرش را نمی کنید ممکن است به دام بیفتید. بازی دارای سیستم امتیازی ۳ ستاره است. هرچه سریع تر بتوانید از مرحله ها عبور کنید و ستاره ها و نقطه های بیشتری به دست بیاورید، طبعاً امتیاز بالاتری دریافت می کنید و می توانید ۳ ستاره شوید. اما اگر هم نتوانستید ۳ ستاره شوید، این امکان برای شما وجود دارد که برگردید و مجدداً شانس تان برای ۳ ستاره شدن را امتحان کنید. مکانیزم های گیم پلی بازی هم بسیار ساده هستند. فقط کافی است به چپ و راست و یا بالا و پایین سوآیپ کنید تا بتوانید کاراکتر تان را در هر جهتی که می خواهید حرکت دهید. در نهایت، باید بگوییم توسعه دهندگان در طراحی هنری بازی هم سنگ تمام گذاشته اند و همچنین علاوه بر طراحی یک فضای گرافیکی دوست داشتی و زیبا، بازی دارای یک سری موسیقی های ۸ بیتی هم می باشد که در کنار فضای گرافیکی بازی می توانند جذابیت های Maze Dash Rising را چندین برابر کنند. شایان ذکر است، بازی دارای چندین کاراکتر دوست داشتنی دیگر هم می باشد که شما می توانید رفته رفته آنها را هم آنلاک کنید و با کاراکتر های جدید بازی را تجربه کنید. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی محبوب و پرطرفدار Maze Dash Rising را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران