دانلود آخرین نسخه 60 Seconds Reatomized

دسته بندی:

A 60 Seconds! Reatomized v1.2.1 Mod – بازی ماجراجویانه جذاب “60 ثانیه” اتمیزه شده” اندروید نسخه خریداری شده با قیمت 3.49 دلار نسخه مود (منابع بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

A 60 Seconds: Reatomized – شصت ثانیه: دوباره اتمیزه شده نسخه ای بازسازی شده از بازی معروف و انقلابی A 60 Seconds از استودیوی لهستانی Robot Gentleman است که اولین نسخه اش در سال 2015 منتشر شده بود. این استودیو بعد از 7 سال و در آوریل 2022 نسخه ای بازسازی شده و به اصطلاح ریمستر شده از بازی محبوب خود را برای پلتفرم های گوناگون از جمله Windows PC و Android به انتشار رساند. این بازی با قیمت 3.49 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شد و همزمان با انتشار نسخه نهایی و کامل آن در گوگل پلی، اپلیکیشن برتر با افتخار برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به آماده سازی و انتشار این بازی در دو نسخه اورجینال و مود شده کرده است. قابل ذکر است که نسخه عرضه شده توسط اپلیکیشن برتر نسخه خریداری شده و کامل بازی است و شما برای تجربه آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. درواقع باید گفت که تفاوت اصلی این بازی با نسخه اولیه که با نام A 60 Seconds! Atomic Adventure عرضه شده بود صرفاً در بحث طراحی ها و جزئیات خلاصه می شود. این بدین معنی است که بازی A 60 Seconds Reatomized نسخه ای جدا و متفاوت نیست و نسخه بازسازی شده و دوباره طراحی شده بازی A 60 Seconds! Atomic Adventure است. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا نگاهی کلی به ویژگی های بارز و داستان این بازی بی اندازیم.

A 60 Seconds! Reatomized همانطور که گفته شد از نظر داستان و روند کلی ماجرایی هیچ تفاوتی با نسخه اولیه ندارد. اما داستان جالب بازی بدون شک نقطه عطف آن به شمار می رود. داستان در رابطه با خانواده ای 4 نفره شامل یک پدر و مادر و یک پسر و دختر به نام های Dolores, Ted, Mary Jane و Timmy است. این خانواده نگون بخت که البته کمی عجیب و خاص به نظر می رسند، درست زمانی که یک جنگ اتمی بزرگ در دنیا رخ می دهد گیر کرده اند. دنیا پس از یک جنگ اتمی سهمگین به آخرالزمان رسیده و حالا به جایی غیرقابل سکونت برای انسان ها تبدیل شده و تقریباً اکثر مردم دنیا از بین رفته اند. کسانی هم که زنده مانده اند باید با شرایط بسیار سختی برای بقاء تلاش کنند. اتمسفر زمین به خاطر تشعشعات اتمی و رادیواکتیو دیگر قابل سکونت نیست و به همین خاطر خانواده داستان ما فقط می توانند در پناهگاه زیرزمینی خانه خود بمانند و با اندک منابع غذایی به زندگی ادامه دهند. وظیفه شما در بازی A 60 Seconds Reatomized مدیریت این خانواده، مدیریت منابع و در کل مدیریت این فاجعه است. هر مرحله از بازی زمانی شروع می شود که تازه آژیرهای خطر به صدا درآمده اند و شما کمتر از یک دقیقه فرصت دارید تا هرچیز مهمی که در خانه است را جمع آوری کرده و به پناهگاه زیرزمینی ببرید. اولویت انتخاب آیتم ها با شماست. شما می توانید افراد خانواده را انتخاب کنید یا زمان خود را برای پیدا کردن منابع غذایی مثل کنسرهای سوپ یا قوطی های آب صرف کنید. مدیریت زمان با شماست اما زمان زیادی برای این کار ندارید. این بخش از بازی A 60 Seconds! Reatomized در قالب سبک سوم شخص دنبال می شود. شما می توانید در اطراف خانه حرکت کرده و با نزدیک شدن به هر آیتمی آن را با خود حمل کنید و به قسمت پناهگاه ببرید و مجدداً برای برداشتن چیزهای ضروری دیگر در خانه به جستجو بپردازید. شما باید چند لحظه قبل از تمام شدن زمان به ورودی پناهگاه برسید تا در آخرین لحظه بتوانید به پناهگاه بروید. در بخش بعدی شما باید روزهای مختلف را در این قسمت سپری کرده و با منابع محدود بازی را مدیریت کنید. این بازی زیبا با سبک جالب و دوست داشتنی خود حسابی مخاطبین خود را هیجان زده و سرگرم کرده است. پس اگر شما هم به دنبال یک چالش جالب و متفاوت هستید این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه آن را به شکل پولی دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.1

    • -Fixed game freezing in scavenge pause menu
    • -Fixed outlines in polish font
    • -Fixed empty share you adventure screen bug
    • -Fixed wrong expedition item bug
    • -Fixed tooltips size on zoomed journal
    • -Improvements to screens safe area support
    • -Updated Unity version
    • -Prepared game for Google Play Pass
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران