دانلود نسخه جدید و آخر TOHU

دسته بندی:

TOHU v1.043 – بازی ماجراجویانه و معمایی بسیار جذاب “توهو” برای اندروید نسخه خریداری شده بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما عزیزان تست شده با اجرای آفلاین

TOHU – توهو نام اولین بازی رسمی استودیوی لهستانی Fireart Games در قالب یک عنوان پرمیوم و با قیمت بالا است که در ژانر ماجرایی ساخته و عرضه شده است. این بازی که ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شده بود، بالاخره در نیمه دوم سال 2022 برای دستگاه های اندرویدی هم به انتشار رسید و با قیمت 9.99 دلار به معرض فروش قرار داده شد. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که بعد از بررسی های لازم و به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه نسخه خریداری شده و کامل بازی کرده و آن را به شکل تست شده و رایگان در اختیار شما دوستان قرار می دهد. شما می توانید بدون اینکه هیچ هزینه ای پرداخت کنید این بازی را به شکل خریداری شده و کامل (Full) روی دستگاه خودتان نصب و اجرا کنید و حسابی از تجربه یک عنوان پرمیوم و خوش ساخت لذت ببرید. استودیوی Fireart Games یکی از شرکت های همکار کمپانی بریتانیایی FredBear Games Ltd است و اولین پروژه رسمی خود را با همکاری این کمپانی به سرانجام رسانده است. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را با یکی از جذاب ترین و خوش ساخت ترین بازی های سبک ماجرایی و معمایی برای اندروید آشنا کنیم.

TOHU یک عنوان ماجرایی-پازلی بسیار دلچسب و جذاب با طراحی هایی خیره کننده و خلاقانه است که برای ساخت و انتشار آن گروهی متشکل از حرفه ای ترین توسعه دهندگان مدت ها زمان گذاشته اند. قیمت بالای بازی در مقایسه با بازی های مشابه گویای این مسئله است. بازی TOHU با داستانی سرگرم کننده و جالب طراحی شده است. این بازی در دنیایی فانتزی دنبال می شود. جایی که موجودات مختلف در دنیایی که با سیاره های ماهی شکل (Fish Planets) پر شده زندگی می کنند. یک روز موجودی پلید که فقط قصد خرابکاری دارد به یکی از این سیاره ها حمله کرده و سیستم مکانیکی آن را مختل می کند. اگر این سیستم که درواقع قلب تپنده این سیاره است به زودی درست نشود، این سیاره نابود می شود. شخصیت اصلی بازی دختربچه ای زیرک و باهوش است که در این سیاره زندگی می کند. او که متوجه این مشکل می شود تصمیم می گیرد تا برای برطرف کردن مشکل سیاره و تعمیر قلب تپنده آن تمام تلاش خود را انجام دهد. او با این کار وارد یک ماجراجویی جدید و متفاوت و مخاطره آمیز می شود. دخترک داستان ما دوستی به نام Cubus که یک ربات قوی است دارد. شما در طول بازی می توانید از مهارت های زیرکی، سرعت و انعطاف دخترک در کنار قدرت و استقامت بالای Cubus برای حل معماها استفاده کنید. تمام روند بازی با معماها و پازل ها و جورچین ها پوشیده شده و این یعنی در بازی TOHU شما می توانید مدت ها سرگرم شوید. گرافیک عالی و طراحی های مثال زدنی بازی که حقیقتاً اثر هنری به شمار می روند، رنگ و بوی بسیار جذابی به این بازی بخشیده اند. اگر به دنبال یک بازی داستانی و زیبا و در عین حال سرگرم کننده و خوش ساخت هستید بازی TOHU را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه خریداری شده اش را به شکل رایگان از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی TOHU در قالب یک فایل نصبی حجیم ارائه شده و دیتای آن داخل این فایل قرار دارد. به خاطر حجم نسبتاً زیاد، ممکن است زمان نصب هم کمی طولانی شود.
  2. این بازی نسخه مود شده ای ندارد و نسخه پیش روی شما نسخه آنلاک شده و خریداری شده بازی است.
  3. بازی TOHU فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل Android 8.0 نصب و اجرا می شود.



  • تغییرات نسخه 1.043

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران