دانلود نسخه جدید Case Hunter برای موبایل

دسته بندی:

Case Hunter: Brain funny Cases v1.7.2 Mod – بازی پازلی سرگرم کننده “شکارچی پرونده” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Case Hunter: Brain funny Cases – شکارچی پرونده: پرونده های جالب ذهنی که با نام Case Master یا استاد پرونده های معمایی نیز شناخته می شود، یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده و خاص استودیوی هنگ کنگی Focus apps سازنده عناوینی مثل Brain Out – Can you pass it و یا Brain Find است که در قالب یک بازی معمایی و پازلی در دسته عناوین شبیه سازی عرضه شده است. این بازی هم مثل دیگر آثار استودیوی Focus apps به شکل رایگان به انتشار رسیده اما دارای قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است. اپلیکیشن برتر یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه یک بازی سرگرم کننده دیگر برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود شده به شکل رایگان برای شما تدارک دیده است. Case Hunter: Brain funny Cases با سبک و سیاقی کاملاً شبیه به بازی های قبلی این استودیو ساخته شده است. زبان طراحی بازی دقیقاً همان سبک طراحی همیشگی بازی های Focus apps است و به همین خاطر می توان گفت که این بازی از نظر طراحی و روند گیم پلی تفاوت خاصی با دیگر بازی های قبلی این استودیو ندارد. با این حال باید گفت که این عنوان یک بازی نسبتاً تکامل یافته تر است و ویژگی ها و آیتم های جدیدی به آن اضافه شده که باعث شده تا این بازی یک بازی منحصر به فرد در سبک پازلی باشد.

بازی Case Hunter: Brain funny Cases در حقیقت یک کالکشن جالب از پازل ها و مینی گیم های معمایی است که همگی در کنار هم یک بازی کامل را تشکیل داده اند. در کنار ماهیت معمایی بازی، همچنین شاهد یک خط داستانی جالب هم هستیم. داستان در رابطه با شهری کوچک است که اخیراً پرونده های معمایی و جنایی زیادی در آن گزارش می شوند. این پرونده ها روز به روز بیشتر شده و مردم به سمت خشونت سوق داده شده اند. شما در نقش یک کارآگاه ماهر مأمور شده اید تا به این شهر رفته و با بررسی پرونده ها و حل معماهای آن ها راز نهان این اتفاقات را کشف کند. در طول بازی Case Hunter: Brain funny Cases شما می بایست آیتم ها و سرنخ های مخفی را پیدا کنید، معماهای متنوع را حل کنید و پازل های بحث برانگیز این پرونده ها را کشف کنید. روند بازی همانطور که گفته شد درست مثل اکثر بازی های Focus apps است. بازی از نمای بالا دنبال می شود. شما می توانید با لمس کردن هر آیتم با آن تعامل برقرار کنید. بنابراین می توان سبک گیم پلی بازی را به نوعی Point and Click دانست. هر بخشی از بازی دارای چندین و چند پازل مشخص یا مخفی است. برخی از این پازل ها صرفاً با پیدا کردن آیتم های پنهان و قرار دادن آن ها در جایشان حل می شوند و برخی دیگر روند پیچیده تری دارند و برای حل آن ها باید ذهن خود را به جزئیات معطوف کنید. در مجموع می توان گفت که Case Hunter: Brain funny Cases مجموعه ای سرگرم کننده از پازل ها و معماهای جالبی است که می تواند علاقه مندان به بازی های معمایی را به وجد بیاورد. طراحی های طنزآمیز اما در عین حال طعنه آمیز بازی از جمله نقات قوت آن محسوب می شود که البته باعث شده تا محتوای آن برای کودکان مناسب نباشد و به همین خاطر رده بندی سنی بازی برای افراد بالای 14 سال تعیین شده است. به منظور دانلود آخرین نسخه این عنوان هم اینک می توانید به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت آن به شکل معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.7.2

    • Dear detectives, thank you for your support all this time. Here is the content of the new version:
    • Added Garden, plant some crops, and unlock more hotel decorations!
    • Added Travel Mode
    • Added Character Appearance Customization Feature
    • Improve game performance
    • Fixed some bugs.
    • Hope you enjoy the new version!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران