نسخه جدید و کامل YuFace

دسته بندی:

YuFace: Makeup Cam, Face App v3.2.8 – اپلیکیشن دوربین سلفی و ابزار میکاپ مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 7.99 دلار برای اولین بار در ایران

YuFace: Makeup Cam, Face App عنوان یک اپلیکیشن دوربین سلفی و ابزار میکاپ می باشد که توسط Yu Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. داشتن نرم افزار های مناسب به کاربران دستگاه های هوشمند کمک می کند که نیاز های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. از جمله پر طرفدار ترین این استارت اپ ها می توان به برنامه دوربین اشاره کرد. این برنامه کمک می کند که به وسیله سخت افزار موجود عکس هایی فوق العاده گرفته و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه پیش فرض در بسیاری از موارد نیاز های کاربران را بر طرف نمی کند و توانایی لازم را برای استفاده از حداکثر توانایی دوربین را ندارد! با این وجود توسعه دهندگان مختلفی تا به کنون اپ های دوربین گوناگونی را معرفی کرده اند، که هر کدام شان دارای ویژگی های خاص خود می باشند. نرم افزار YuFace: Makeup Cam, Face App یک راه حل مناسب برای ثبت سلفی هایی فوق العاده می باشد. این استارت اپ با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار گوناگون کمک می کند که پس از ثبت سلفی ها سریعا آن ها را ویرایش کرده و تغییرات دلخواه تان را در آن ها به وجود آورید. از جمله پر طرفدار ترین ویژگی های موجود که مورد توجه کاربران بسیاری در سراسر جهان است سیستم روتوش خودکار عکس ها می باشد. در این حالت پس از ثبت تصاویر، سیستم خودکار به صورت کاملا اتوماتیک چهره های موجود در عکس ها شناسایی کرده و هر گونه نقص را سریعا برطرف می کند. علاوه بر حالت خودکار، یک حالت تنظیمات دستی نیز در دسترس شما کاربران است که از مهم ترین گزینه های موجود در این حالت می توان به تنظیم کننده حالت صورت، سفید کننده دندان ها، بزرگ کردن چشم ها و … اشاره کرد. در کنار تمامی این امکانات چندین گزینه مختلف برای میکاپ نیز در دسترس تان قرار دارد که کمک می کند زیبایی عکس های تان را پیش از به اشتراک گذاری آن ها چندین و چند برابر کنید. استفاده از فیلتر ها را فراموش نکرده و مطمئن باشید که تصاویر تان بدون هیچ گونه نقصی در پیج شخصی تان به اشتراک گذاشته می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه YuFace: Makeup Cam, Face App اندروید :

  • دوربین سلفی فوق العاده برای ثبت سلفی ها با پوستی بدون نقص!
  • فیلتر های real time برای افزایش جذابیت عکس ها در هر لحظه ای
  • سیستم فوق العاده روتوش عکس به صورت خودکار تنها با یک اشاره
  • رفع نقص تصاویر سلفی نظیر حالت صورت، قرمزی چشم ها و …
  • تایمر داخلی برای ثبت تصاویر به صورت کاملا خودکار
  • ابزاری گوناگون برای میکاپ تصاویر پس از روتوش

اپلیکیشن YuFace: Makeup Cam, Face App با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 7.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.2.8

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران