دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Pipe Head Story

دسته بندی:

PIPE HEAD STORY v0.771 Mod – بازی اکشن مهیج “داستان پایپ هد” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آیتم ها کم نمی شوند) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

PIPE HEAD STORY – داستان پایپ هد دومین بازی رسمی استودیوی روسی Linked Squad سازنده بازی METEL HORROR ESCAPE است که در سبکی مشابه از دسته عناوین اکشن ساخته و طراحی شده است. اپلیکیشن برتر یک بازی دیگر در سبک اکشن را معرفی و عرضه کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا تهیه کرده است. استودیوی Linked Squad یک شرکت بازی سازی فعال در زمینه ساخت بازی های اکشن با محوریت ترسناک است. بازی قبلی این استودیو یعنی METEL HORROR ESCAPE هم در سبکی مشابه ساخته شده بود و حالا بعد از حدود یک سال شاهد عرضه شدن یک بازی دیگر در همین سبک از این استودیو هستیم. بازی اکشنی که در این مطلب از اپلیکیشن برتر قصد معرفی آن را داریم در حقیقت یک بازی داستانی با موضوعی ترسناک و فانتزی است. سبک و طراحی این بازی هم مثل METEL HORROR ESCAPE بوده و از نوع بازی های اول شخص شوتر است. معمولاً در اکثر بازی های مشابه در سبک ترسناک اول شخص، بازیکنان به سلاح و آیتم های دفاعی کمتری مجهز هستند و یا در خیلی از موارد هیچ سلاحی نداشته و فقط باید فرار کنند اما در بازیPIPE HEAD STORY اینطور نیست و شما می توانید با پیدا کردن سلاح و مهمات از خودتان دفاع کنید.

داستان بازی PIPE HEAD STORY به مأموریت خطرناک شما برای نجات یک شکارچی در منطقه ای ممنوعه مربوط است. طبق داستان، شما درن قش یک مأمور گشت در اطراف منطقه ای ممنوعه هستید که به خاطر پخش مواد رادیواکتیو و تشعشعات خطرناک قرنطینه شده است. یک روز وقتی شما در حال حرکت در نزدیکی های این منطقه هستید از طریق بی سیم درخواست کمکی دریافت می کنید. این درخواست از طرف یک شکارچی (Stalker) ناشناس ارسال شده است. او می گوید که در جایی از این منطقه گیر افتاده که نه هوای کافی و نه نور کافی وجود دارد و از آن بدتر، هیولاهایی ترسناک و عجیب در آن اطراف رفت و آمد می کنند. شما تصمیم می گیرید تا با مراجعه به این منطقه به کمک این شخص بروید. شما باید سلاح خود را بردارید و به منطقه ای قرتطینه شده و ممنوعه بروید. هیولاهای موجود در این منطقه به خاطر تشعشعات رادیواکتیو به موجوداتی جهش یافته تبدیل شده اند که رئیس آن ها موجودی عجیب است که روی سرش لوله قرار دارد و به همین خاطر به او پایپ هد یا سر لوله ای می گویند. وظیفه شما در بازی PIPE HEAD STORY گشت و گذار در این منطقه متروکه و فرار از دست هیولاهای خطرناک است. شما باید با پیدا کردن رد پاها و سرنخ ها راهی برای رسیدن به شکارچی پیدا کنید و سریع تر او را از این مهلکه نجات دهید اما به این شرط که ابتدا خودتان هم بتوانید از خطرات زیادی که شما را تهدید می کند جان سالم به در ببرید! بازی PIPE HEAD STORY ساختاری مهیج و اکشن دارد و روند ترسناک آن باعث شده تا این عنوان هیجان بالایی داشته باشد. برای تجربه این بازی جذاب می توانید همین حالا به قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید و به شکل رایگان اقدام به دریافت این بازی از لینک های مستقیم سایت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.771

    • New ghost mode.
    • There are a few more ammo.
    • Disable grass on low settings.
    • Minor fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران