آخرین نسخه ــ والپیپر Wallpin

دسته بندی:

Wallpin – 4K, HD Wallpapers v1.0.2 – اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه شگفت انگیز اچ دی و فورکی اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

همه ما می دانیم که یکی از راه های زیبا جلوه دادن صفحه نمایش دستگاه های هوشمند اندرویدی استفاده از والپیپر های با کیفیت می باشد. شما برای انتخاب یک تصویر زمینه می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید که هر کدام شان دارای نقص هایی هستید. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید متوجه خواهید شد که برخی از توسعه دهندگان نرم افزار های متنوعی را در این زمینه معرفی کرده اند که کمک می کنند تا بدون هیچ گونه سردرگمی بهترین این تصاویر زمینه را انتخاب نمایید. Wallpin – 4K, HD Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه شگفت انگیز و 4k می باشد که توسط 21MaRcO12 – Nativa design توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم این نرم افزار یک روش مناسب برای دسترسی به تصاویر زمینه متنوع و گوناگون می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی های این برنامه را می توان کیفیت بسیار بالای تصاویر اش دانست به گونه ای که کمک می کند برای زیبا سازی صفحه نمایش از حداکثر توانایی نمایشگر خود استفاده کنید. تمامی تصاویر موجود در این مجموعه، در دسته بندی های خاص خود قرار دارند که کاربران متناسب با سلیقه خود قادر به استفاده از تصاویر این دسته ها هستند. پیش از انتخاب هر کدام از این والپیپر ها یک پیش نمایش از آن ها را انتخاب کرده و مطمئن شوید از زیبایی کامل برخوردار است. توسعه دهنده برای جلب نظر هر چه بیشتر کاربران اطلاعات والپیپر ها را در اختیار تان قرار می دهد و کمک می کند که بدانید از چه رنگ هایی در تصاویر زمینه استفاده شده است. اگر به یک والپیپر علاقه دارید و نمی خواهید آن را فراموش کنید تنها کافی است آن ها را علامت گذاری کرده و در لیست علاقه مندی های تان قرار دهید. برای دسترسی بیشتر به تصاویر جدید، برنامه به صورت مستمر به روز رسانی شده و کمک می کند که در هر زمانی بهترین انتخاب را داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Wallpin – 4K, HD Wallpapers اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از تصاویر زمینه متنوع و گوناگون
  • کیفیت بسیار بالای تصاویر برای نمایش توانایی حداکثری نمایشگر تان
  • دسته بندی تمامی تصاویر زمینه موجو در گروه های خاص خود
  • گزینه ای برای مشاهده پیش نمایش تصاویر قبل از انتخاب نهایی شان
  • علامت گذاری تصاویر و افزودن آن ها در لیست علاقه مندی ها
  • ارائه جزئیات کامل تصاویر و مشاهده رنگ های به کار رفته در آن ها
  • طراحی اختصاصی تصاویر توسط توسعه دهنده
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به والپیپر های جدید

اپلیکیشن Wallpin – 4K, HD Wallpapers با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود در برقراری دسترسی کاربران به تصاویر زمینه توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.2

    • - Upgrade app to api level 30
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران