دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Gerand Tanks

دسته بندی:

Gerand – bent barrels 1.1 Mod – بازی اکشن هیجان آور گرند – نبرد تانک هابه صورت یک در مقابل یک نسخه معمولی نسخه مود (خریدهای رایگان داخل بازی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Gerand – bent barrels نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی AIR Game برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی AIR Game پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی خوبی را در این مارکت به خودش اختصاص داده است. Gerand – bent barrels هم یک بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده مبارزاتی از این استودیو بازی سازی است که در آن شما باید کنترل یک تانک را به عهده بگیرید و در نبرد های نفس گیر با دشمنانی که در مقابل تان قرار می گیرند و به شما حمله می کنند، مهارت های مبارزاتی خودتان را به چالش بکشید. وظیفه شما این است که تمام تلاش تان را بکنید تا دشمنان رو به روی خودتان را در کمترین زمان ممکن نابود کنید. در صورت شکست دادن دشمنان، پول دریافت می کنید و می توانید تانک های جدید و قدرتمند تر خریداری کنید و همچنین تانک های خودتان را با تجهیزات کشنده تر و جدید تر ارتقاء دهید. Gerand – bent barrels دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز و صداگذاری های فوق العاده هم می باشد که اتمسفر بسیار جذابی را برای این بازی ایجاد می کنند. طراحی هنری بازی به صورت کارتونی و دو بعدی است و چندین میدان نبرد متفاوت برای بازی طراحی شده است. ضمن اینکه تانک ها هم طراحی های یونیک و با مزه ای دارند که در نوع خودش جالب است. صداگذاری های هم عالی هستند و صدای موتور تانک ها با توجه به نوع تانک و صدای شلیک تانک ها با توجه با نوع مهمات آنها با هم متفاوت است. بازی دارای دو مود “تک نفره” و “مبارزات آنلاین 1×1” است. البته توسعه دهندگان قول مود “مبارزات آنلاین 2×2” را هم داده اند که می تواند در آینده سورپرایز بسیار جالبی برای این بازی باشد. بنابراین،‌ اگر بازی های مبارزاتی و مبارزات تانک ها برای شما جذابیت دارد،‌ پیشنهاد می کنیم Gerand – bent barrels را به هیچ عنوان از دست ندهید!

Gerand – bent barrels گیم پلی بسیار ساده ای دارد. در مود “تک نفره” شما می توانید تانک خودتان را انتخاب کنید و در میدان های مختلف بازی مثل، “Winter Forest”, “Ruined City”, “Wasteland”، و غیره، با دشمنان خودتان به مبارزه بپردازید. رفته رفته که در این مود پیشروی می کنید با تانک های بسیار قدرتمند دشمن و باس های بسیار قدرتمند تر آنها رو به رو می شوید. شما باید سعی کنید با آزمون و خطا تاکتیک های مبارزاتی خودتان را توسعه دهید و آنها را بهبود ببخشید تا بتوانید از پس دشمنان قوی تر بر بیایید. بعد از اینکه کمی قلق بازی دست تان آمد و به تاکتیک های مبارزاتی خودتان مسلط شدید، می توانید وارد بخش آنلاین بازی شوید و با گیمر های دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید. سیستم مبارزاتی بازی هم بسیار جالب است. در هنگام نبرد ها، شما باید تمام هوش و حواس تان را جمع کنید و روی شلیک های دقیق و نابود کردن دشمن مقابل تان تمرکز کنید. تانک ها دارای یک نوار سلامتی هستند و زمانی که این نوار صفر شود تانک ها منفجر می شوند. بدیهی است، شما باید سعی کنید زودتر تانک مقابل تان را منفجر کنید تا بتوانید برنده نبرد شوید. اما نکته جالب در مورد نوار سلامتی تانک ها این است که اگر تانک ها بیش از حد آسیب ببینند قبل از منفجر شدن لوله شلیک گلوله آنها کج می شود و این باعث می شود هدف قرار دادن دشمن دشوار شود. این مکانیزم بسیار جالبی است که تقریباً می توان گفت منحصر به فرد این بازی است. سیستم آتش و کنترل تانک ها هم بسیار ساده طراحی شده است. با جوی استیک مجازی در قسمت چپ صفحه نمایش دستگاه تان می توانید تانک تان را کنترل کنید و با دکمه های مجازی آتش در قسمت راست صفحه نمایش دستگاه تان می توانید به تانک دشمن شلیک کنید. شلیک ها هم یک حالت کول داون دارند و باید در استفاده از آنها زیاده روی نکنید. با بیش از 1.000.000 دانلود، Gerand – bent barrels توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.1

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران