دانلود جدیدترین نسخه Pzizz

دسته بندی:

[Pzizz – Sleep, Nap, Focus v5.0.10 [Unlocked – بهترین برنامه تجربه خواب آرام مخصوص اندروید دیتابیس نسخه آنلاک شده برنامه به ارزش 319.99 دلار عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران

گاه برای تمامی ما پیش امده است که به دلایلی خاص ریتم خواب شبانه روزی ما به هم خورده و نمی توانیم تا مدت ها خوابی راحت و به دور از استرس را تجربه نماییم. بسیاری از افراد برای برطرف سازی مشکل خود در مرحله نخست به پزشکان مراجعه می کنند که آن ها نیز تنها دارو های مسکن را تجویز می نمایند؛ در صورتی که صدا می تواند آرام بخش ترین داروی موجود در دنیا باشد! Pzizz – Sleep, Nap, Focus Full عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی برای برطرف سازی مشکلات تمرکز و بی خوابی می باشد که توسط Pzizz توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. با یک بررسی ساده از قابلیت های این برنامه می توان به گونه ای آن را یک جادوگر خواب دانست ؛ زیرا پس از اجرا الگوریتم های روانشناسانه آن ؛ شما را به یک خواب عمیق با رویایی زیبا فرو برده که تجربه ای جدید در این زمینه می باشد. سیستم موجود ترکیبی از صدا های آرام بخش، موسیقی، صدا های خارج از منزل و طبیعت را در قالب یک صدای واحد به شما القاء میکند تا بتوانید علاوه بر هوشیاری بالا در مدت زمانی کوتاه به عمیق ترین مرحله خواب خود برسید. یکی از بهترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ماژول افزایش تمرکز می باشد؛ به صورتی که تنها با بهره بردن از موزیک می توانید بر روی تمامی فعالیت های روزانه خود تمرکز کرده و هر چیزی را به صحیح ترین شکل ممکن انجام دهید. ساعت بیداری از خواب را به دلخواه خود تنظیم کنید تا علاوه بر داشتن یک خواب بدون مزاحم بدون هیچ گونه استرسی و به ساده ترین شیوه ممکن از خوابی شیرین بیدار شوید. بهتر است این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید و برای داشتن خوابی راحت با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Pzizz – Sleep, Nap, Focus توانسته است با توانایی های خاص خود در زمینه تجربه خوابی راحت و همچنین افزایش تمرکز در ساعات مختلف روز با پرداخت درون شبکه 399.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه :

– ابتدا فایل نصبی برنامه را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.pzizz.android را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– برنامه را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.0.10

    • • Minor bug fixes
    • • Note: our other apps Doze, Mesmerize, and Woah are included in your Pzizz subscription, if you want to check them out :)
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر SleepTown

نسخه جدید و آخر SleepTown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران