دانلود نسخه جدید Raid Rush برای موبایل

دسته بندی:

Raid & Rush Mod – بازی نقش محور هیجان انگیز حمله و هجوم مخصوص موبایل اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جایزه نامحدود بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Raid & Rush نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Overmobile برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Overmobile پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی را در این مارکت به خودش اختصاص داده است. اما Raid & Rush هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Raid & Rush اساساً یک بازی نقش آفرینی مبارزاتی آنلاین با المان های اکشن و استراتژیک است. در این بازی، شما کنترل یک سری قهرمان را به عهده می گیرید و وظیفه تان این است که از یک کاروان که حجم زیادی از طلا را حمل می کند در مقابل راهزن ها و دزد ها محافظت کنید تا کاروان بتواند طلا ها را به سلامت به مقصد تعیین شده برساند. اگر بتوانید این کار را درست انجام دهید می توانید امتیاز ۳ ستاره و پاداش دریافت کنید و قهرمان های خودتان را ارتقاء دهید و همچنین قهرمان های بیشتری را به استخدام خودتان در بیاورید تا بتوانید از کاروان بهتر محافظت کنید. Raid & Rush دارای ۳ مود است: CAMPAIGN، MARATHON، و ARENA مود های این بازی را تشکیل می دهند. هر کدام از این مود ها هم از لحاظ گیم پلی تجربه متفاوتی را ارائه می کنند و می توانند برای گیمر های تازه کار و کهنه سرباز با سلیقه های مختلف مناسب باشند. بنابراین، اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص بازی های مبارزاتی آنلاین هستید و قصد دارید یک بازی مبارزاتی خوب و جدید آنلاین را تجربه کنید، Raid & Rush می تواند یک بازی عالی برای شما باشد!

در Raid & Rush، مود “CAMPAIGN” مود اصلی بازی است. شما بازی را با این مود شروع می کنید و سعی می کنید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در ابتدا تعداد کمی قهرمان در اختیار دارید اما رفته رفته که در بازی پیشروی کردید و پاداش به دست آوردید می توانید قهرمان های بیشتری هم داشته باشید. هر قهرمان دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد خودش است و محدوده مبارزاتی متفاوتی دارد. به طور مثال، قهرمان های آرچر از راه دور می توانند تیراندازی کنند؛ قهرمان های شمشیرزن از نزدیک می توانند مبارزه کنند؛ و قهرمان های جادوگر می توانند علاوه بر اینکه قهرمان های دیگر را شفا دهند و عمر آنها را حفظ کنند، روی دشمنان جادو هم اعمال کنند. اینکه شما قهرمان ها را در کجا قرار می دهید و اینکه ترکیب جایگاه آنها در مبارزات به چه صورت است از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می توانید همه نوع دشمنان و حتی دشمنان قوی تر از خودتان را شکست دهید، اما فقط در صورتی که استراتژی درستی اعمال کنید و تاکتیک های مبارزاتی مختلف خودتان را توسعه دهید و برای نبرد ها آماده باشید. مود ” MARATHON” یک مود بی پایان است و شما می توانید با قهرمانان خودتان تلاش کنید تا جایی که می توانید در این مود پیشروی کنید و سعی کنید رکورد های جدید برای خودتان ثبت کنید. مود “ARENA” هم در واقع مود آنلاین بازی است که شما می توانید در این مود با گیمر های دیگر از سراسر جهان به رقابت بپردازید و سعی کنید جایگاه های برتر لیدربورد جهانی را به خودتان اختصاص دهید. Raid & Rush توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از میان آراء‌ گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.1.12

    • Thanks for playing Raid & Rush!
    • - Added new Adventures
    • - Improved the reward for the battle with the clan boss
    • - Added clan message
    • - Support for weak devices based on Android 8
    • - Support for emoticons in the clan description and in the clan message
    • Make sure the game is updated to the latest version!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران