Murders on Budapest! - بازی ماجرایی قتل های خیابان بوداپست مود

دسته بندی:

Murders on Budapest! v1.0.5 Mod – بازی ماجراجویانه و داستانی “قتل های خیابان بوداپست” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (بلیط بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Murders on Budapest – قتل های خیابان بوداپست یکی دیگر از بازیه ای استودیوی خلاق Buff Studio (Story Games, Calm Games) کشور کره جنوبی است که بعد از ساخت و انتشار بازی هایی مثل Mystic Guardian ، Wonder Knights ، 7Days – Decide your story ، Buff Knight Advanced و My Oasis ، Underworld Office : و Not Exactly A Hero ساخته و در سبکی مشابه همین بازی ها عرضه شده است. این بازی هم مثل صدها بازی دیگر برای اولین بار در ایران توسط اپلیکیشن برتر معرفی و منتشر شده است. بازی Murders on Budapest در حقیقت یک داستان اقتباس شده از فیلم سینمایی The Grand Budapest Hotel در قالب یک بازی موبایلی ماجرایی است که البته داستان آن تا حد زیادی دستخوش تغییرات شده است. با این حال در اولین نگاه به ویژگی های این بازی می توان این مسئله را متوجه شد. در بازی Murders on Budapest درست مثل اکثر دیگر بازی های استودیوی Buff Studio شما با یک عنوان ماجرایی و تعاملی سر و کار دارید که انتخاب های شما در روند آن تأثیر مستقیم خواهد داشت. ماهیت کلی این بازی با گفتگوهای شما به عنوان شخصیت اصلی بازی با شخصیت های دیگر بازی جریان خواهد داشت.

بازی Murders on Budapest ماجرایی از یک داستان معمولی که به یک ماجرای غیرمنتظره و اسرارآمیز ربط پیدا می کند را روایت می کند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی که Doyle نام دارد هستید. Doyle برای کوهنوردی به ارتفاعات یک کوه که پوشیده از برف است می رود اما خیلی زود شرایط وخیم شده و آب و هوا از آنچه که بود هم نامساعد تر می شود. یک طوفان برفی باعث می شود تا او مسیر حرکت خود را گم کند. در همین حین و وقتی بدون آگاهی کامل از مسیر در حال حرکت است با دختری جوان رو به رو می شود که روی برف ها خوابیده و به نظر می رسد که در حال بیهوش شدن است. Doyle تصمیم می گیرد تا به او کمک کند و دیری نمی گذرد که گروهی از کوهنوردان دیگر نیز به همان نقطه می رسند و دیالوگ هایی بین آن ها رد و بدل می شود. اگرچه که شما در این دیالوگ ها هم می توانید تصمیم مخصوص خودتان را بگیرید تا به خاطر اینکه خط داستانی اصلی بازی از بخش دوم آغاز می شود، این تصمیمات در قسمت اول نتایج خیلی متفاوتی ندارند. این گروه همراه با شخصیت اصلی به یک عمارت که در نزدیکی آن منطقه وجود دارد می رسند و از میزبان درخواست کمک می کنند تا به آن ها جای گرم و غذا بدهد. میزبان هم با روی باز آن ها را به داخل این عمارت بزرگ (که شبیه به هتل بوداپست است) دعوت می کند اما خیلی زود اتفاقات عجیب شروع به رخ دادن می کنند که باعث وحشت شما و همراهانتان می شود. اولین چیز قتل یکی از افرادی است که با شما در این عمارت حضور داشته و همه چیز مرموز و توطئه آمیز به نظر می رسد. حالا شما باید در بازی Murders on Budapest با دنبال کردن این داستان هیجان انگیز و تصمیم گیری های حساب شده، روند داستانی بازی را رقم بزنید. آیا می توانید حقیقت این عمارت و قتل های رخ داده در آن را کشف کنید؟ آیا می توانید از این مکان به سلامت فرار کنید یا شما نیز به یکی از قربانیان تبدیل می شوید؟ برای تجربه این داستان جالب می توانید همین حالا آخرین ورژن بازی را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.5

    • - A story has been added. After clearing 1 time, go to the cabin instead of the estate.
    • - Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران