دانلود نسخه جدید Zombie Poly

دسته بندی:

Zombie Poly Mod – بازی اکشن هیجان انگیز حمله زامبی ها برایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie Poly نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS یکی از استودیو های بازی سازی معروف و سرشناس مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مانند ZOMBIE HUNTER: Offline Games ، Sniper Zombies: Offline Game ، MAD ZOMBIES : Offline Games ، DEAD WARFARE: Zombie ، DEAD TARGET ، را در مارکت اندروید داشته است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی تحسین برانگیزی را به خودش اختصاص داده است. این استودیو بازی سازی که علاقه خاصی به ساخت بازی های آخرالزمانی شوتر و اکشن با تم زامبی کشی دارد، بازی دیگری را با سبک و سیاق بازی های قبلی خودش برای علاقه مندان به ارمغان آورده است. در Zombie Poly شما در یک دنیای آخرالزمانی گرفتار می شوید که پر از زامبی هایی است که از هر سمت و سو به شما حمله می کنند و قصد کشتن شما را دارند. شما باید سعی کنید با استفاده از اسلحه هایی که بازی در اختیار شما قرار می دهد به زامبی ها شلیک کنید و تمام آنها را بکشید تا بتوانید جان خودتان را نجات دهید. بنابراین،‌ اگر از این سبک بازی ها خوشتان می آید، Zombie Poly می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد!

Zombie Poly گیم پلی بسیار ساده ای دارد. در ابتدای بازی شما ۴ اسلحه در اختیار دارید که هر کدام از آنها قابلیت ها و ویژگی های خاص خودشان را دارند و می توانند در شرایط مختلف برای کشتن زامبی ها به کار گرفته شوند. اسلحه های شما شامل کلاشنیکف، آتش افکن، آر پی جی، و یک اسلحه الکتریک است. اسلحه های کلاشنیکف و آر پی جی برای شلیک از فاصله دور مناسب هستند، در حالی که اسلحه های الکتریک و آتش افکن برای شلیک از فاصله نزدیک بیشتر مناسب هستند. اسلحه های شما در ابتدا زیاد قوی نیستند و تیر های زیادی ندارند. اما رفته رفته که زامبی ها را می کشید و پول به دست می آورید می توانید ارتقاء های مختلف روی آنها اعمال کنید و قدرت شان را افزایش دهید. استفاده از اسلحه ها هم بسار آسان است. ۴ اسلات در پایین صفحه نمایش قرار دارند که هر کدام آنها نماینده یک اسلحه است. با ضربه زدن روی هر اسلات می توانید اسلحه خودتان را عوض کنید و با آن زامبی ها را بکشید. برای تیراندازی هم کافی است نشانه اسلحه را روی زامبی ها بگیرید و با دکمه مجازی شلیک که در سمت راست صفحه نمایش است به زامبی ها شلیک کنید. در مجموع، می توانیم بگوییم Zombie Poly یک بازی خوب زامبی کشی است که می تواند یک گیم پلی چالش برانگیز را ارائه دهد و تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بیاورد که ما هم قطعاً آن را پیشنهادش می کنیم. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی Zombie Poly را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران