نسخه جدید و آخر Game Party برای اندروید

دسته بندی:

Game Party – 2 3 4 Player Game v1.0.13 Mod – بازی تفننی و رقابتی “مهمانی بازی ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Game Party – 2 3 4 Player Game – مهمانی بازی ها – بازی های 2 الی 4 نفره هشتمین بازی رسمی استودیوی The Great Hippo هنگ کنگی است که در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه های اولیه این بازی در گوگل پلی آن را جهت بررسی تهیه کرد و آن را بعد از آماده سازی برای شما عزیزان تدارک دیده است. شما می توانید این بازی را برای اولین بار در بین نمام سایت های ایرانی از اپلیکیشن برتر دریافت کنید. ما به جز نسخه اصلی گوگل پلی یک نسخه مود شده هم برای این بازی تدارک دیده ایم. Game Party – 2 3 4 Player Game بازی جالبی است که می تواند نه فقط شما را، بلکه دوستانتان را نیز حسابی سرگرم کند. این بازی درواقع پکیجی از بازی های رقابتی ساده اما مهیج است که در قالب یک بازی کلی عرضه شده است. این بازی ها همگی به صورت چندنفره به صورت دو نفره، سه نفره و یا چهارنفره قابل انجام هستند. اگر برایتان سؤال پیش آمده که آیا این بازی ها روی یک دستگاه اجرا می شوند پاسخ شما مثبت است! در این بازی می توانید روی یک دستگاه و در حقیقت روی یک صفحه نمایش به صورت چند نفره بازی کنید. با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

بازی Game Party – 2 3 4 Player Game بدون تردید با الگوبرداری از بازی Stickman Party ساخته و منتشر شده است. همه چیز در این بازی با ایده برداری از بازی مذکور طراحی شده است. درست مثل Stickman Party در بازی Game Party – 2 3 4 Player Game هم شما به مجموعه ای از بازی های چند نفره در قالب یک بازی اصلی دسترسی دارید. شما می توانید این بازی ها را که همگی ماهیتی رقابتی دارند همراه با دیگران به صورت آفلاین بازی کنید و همگی روی یک صفحه نمایش به رقابت بپردازید. غالب این بازی ها طوری طراحی شده که هر بازیکن می تواند یکی از چهار گوشه تصویر را به دسترسی به کنترلر بازی انتخاب کند. تنوع بازی ها در Game Party – 2 3 4 Player Game بالا است و انواع و اقسام عناوین رقابتی در آن ها دیده می شود. به خاطر ماهیت این بازی ها و سبک و سیاق کلی آن، همه این بازی ها با طراحی های ساده ساخته شده اند تا اولاً مشکلی از نظر بهینه سازی های گرافیکی در میان نباشد و دوماً به خاطر پردازش همزمان چندین لمس، پردازش بازی آسان تر باشد. بعضی از بازی هایی که استودیوی The Great Hippo در این عنوان گنجانده بازی هایی مثل Tank battle و Racing, Football game, Naval battle, Minefield Challenge, Catch chicken, Ninja war, Grab gold coins هستند. همه این عناوین مینی گیم هایی جالب و رقابتی هستند که می توانند شما و دوستانتان را سرگرم کنند. البته توصیه می شود که برای راحتی بیشتر، بازی را روی دستگاه هایی با صفحه نمایش های بزرگ و یا تبلت ها نصب کنید. در ادامه می توانید ابتدا نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی بازی بی اندازید و با بعضی از بازی های موجود در این پکیج آشنا شوید و سپس در صورت تمایل از قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این عنوان را به شکل رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.13

    • Enjoy the new game!
    • - Fix Bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران