دانلود Advanced voice recorder -Background voice recorder - برنامه ضبط صدا پیشرفته و هوشمند اندروید

دسته بندی:

Advanced voice recorder -Background voice recorder v1.2.3 – اپلیکیشن ضبط صدا پیشرفته و هوشمند اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

Advanced voice recorder -Background voice recorder عنوان یک اپلیکیشن ضبط صدا پیشرفته و هوشمند اندرویدی می باشد که توسط coolncoolapps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما در طول زندگی مان در شرایطی قرار می گیریم که به ابزاری برای ضبط صدا نیاز داریم. معمولا دانشجویان و یا خبرنگاران بیشترین استفاده را از چنین ابزاری دارند. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم های ضبط صدا حفظ هر چه بیشتر جزئیات می باشد. با این وجود برخی از اطرافیان مان برای جلوگیری از فراموشی برخی از اطلاعات اقدام به نوت برداری می کنند؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کرد هیچ گاه نمی توان جزئیات زیادی را در نوشته ها جای داد. بر خلاف گذشته برای ضبط صدا ما نیازی به خرید ضبط صوت نداریم و می توان برای ذخیره فرکانس های صوتی اطراف خود از اسمارت فون های مان استفاده کنیم. در گوشی های هوشمند اندرویدی به صورت پیش فرض ابزاری برای ضبط صدا وجود دارد؛ اما باید بدانید که این برنامه دارای امکانات پیشرفته و مطلوبی نمی باشد. طی بررسی های ما یکی از بهترین برنامه های ضبط صدا در مارکت اندروید Advanced voice recorder -Background voice recorder است که در این پست قصد معرفی کامل آن را داریم. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با این استارت اپ ما را همراهی کنید.

Advanced voice recorder -Background voice recorder برنامه ای پیشرفته برای ضبط صدا

پس از نصب Advanced voice recorder -Background voice recorder و در اولین برخورد با صفحه اصلی آن چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند محیط بسیار ساده و در کنارش امکانات متنوع ارائه شده می باشد. مجموعه قابلیت های این ضبط صوت اندرویدی به قدری زیاد هستند که ما برای معرفی و پرداختن به آن ها دچار سردرگمی شده ایم! به هر حال اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد کیفیت بسیار بالای صدا های ضبط شده می باشد. این استارت اپ تلاش می کند که از تمامی منابع سخت افزاری نهایت بهره را برده و صدایی شفاف با کم ترین نویز ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. نکته ای که توسعه دهنده در توضیحاتش به دفعات به آن اشاره کرده است سیستم شروع و پایان ضبط صدا می باشد. بدین گونه که برای شروع ضبط صدا هیچ نیازی به اجرای برنامه نبوده و تنها با لمس کلید های تنظیم حجم صدا، و یا کلید خاموش و روشن کردن گوشی، می توانید فرآیند ضبط را آغاز و یا متوقف کنید.

ادونسد وویس ریکوردر بهترین گزینه برای ضبط زمان بندی شده صدا ها

دیگر ویژگی Advanced voice recorder -Background voice recorder که بسیار جذاب و کارآمد به نظر می رسد سیستم ضبط زمان بندی شده صدا ها می باشد. با کمک این قابلیت دیگر نیازی به هیچ گونه لمس اسمارت فون نیست و تمامی فرآیند ضبط و توقف آن به صورت کاملا خودکار صورت می پذیرد. برای بهره مندی از این ویژگی از نوار پایینی محیط برنامه آیکون سه نقطه را انتخاب کرده و گزینه Schedule voice recording را لمس کنید. در صفحه ای که نمایش داده می شود گزینه ADD را انتخاب کرده و پس از آن روز، ساعت شروع ضبط و مدت زمان ضبط را تعیین سازید. حال نرم افزار در زمان تعیین شده فرآیند ضبط را آغاز می کند. علاوه بر این اگر از میکروفون های ثانویه برای ضبط صدا های تان استفاده می کنید تنها کافی است منبع ضبط صدا را از منو تنظیمات تغییر دهید و مطمئن باشید که از میکروفون ثانویه شما برای ضبط صدایی با کیفیت استفاده می شود.

مجموعه ای از امکانات حرفه ای ضبط صدا در یک پکیج

همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم مجموعه امکانات Advanced voice recorder -Background voice recorder در یک پست گنجانده نمی شود اما از دیگر قابلیت های موجود می توانیم به محافظت از حریم خصوصی کاربران اشاره کنیم. برای محافظت از فایل های صوتی ذخیره شده یک پین کد را در نظر گرفته تا دیگر کاربران و اطرافیان تان قادر به دسترسی به صدا های ضبط شده نباشند. علاوه بر این، دیگر گزینه ای که امنیت اطلاعات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد ذخیره سازی اطلاعات در سرور های ابری دراپ باکس و گوگل درایو می باشد! شما می توانید تنظیمات را به گونه ای پیکربندی کنید که صدا های ضبط شده توسط نرم افزار پس از ذخیره سازی به سرور ابری مورد نظرتان ارسال شده و فایل محلی، یعنی همان فایل اصلی به صورت خودکار از حافظه گوشی هوشمند پاک شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Advanced voice recorder -Background voice recorder اندروید :

  • ضبط صدا های اطراف با کیفیتی بسیار بالا
  • مدیریت هوشمندانه تمامی صدا های ضبط شده
  • پشتیبانی از ذخیره صدا ها در دو فرمت متنوع
  • گزینه ای برای تنظیم سورس ضبط صدا متناسب با امکانات تان
  • محدود سازی مدت زمان ضبط صدا و یا ادامه ضبط به صورت نامحدود
  • ذخیره سازی فایل های صوتی ضبط شده در سرور های ابری دراپ باکس و گوگل پلی
  • گزینه ای برای حذف صدا های ضبط شده حافظه پس از آپلود در سرور های ابری
  • محافظت از اطلاعات به کمک پین کد
  • سفارشی سازی فرآیند آغاز و پایان ضبط صدا به کمک کلید های تنظیم کننده حجم صدا
  • تعیین دایرکتوری ذخیره سازی صدا با توجه به نیاز های تان
  • مجموعه ای از تنظیمات فوق العاده برای ضبط زمان بندی شده و خودکار صدا
  • امکان برش صدا های ضبط شده
  • اشتراک گذاری صدا ها تنها با لمس یک گزینه در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها
  • گزینه ای برای تغییر آیکون برنامه

اپلیکیشن Advanced voice recorder -Background voice recorder با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص در زمینه ضبط صدا های اطراف و هم چنین سفارشی سازی فرآیند ضبط صدا توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی در امکانات به صورت کاملا تست شده از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.3

    • Fixed problem with saving files to Google Drive and Dropbox
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران