نسخه آخر و کامل Vienna برای موبایل

دسته بندی:

Dark City: Vienna v1.0.0 – بازی ماجراجویانه و معمایی “شهر تاریک: وین” برای اندروید نسخه کامل و فول آنلاک شده با در دسترس بودن تمام بخش های رایگان و پولی بازی تست شده با اجرای آفلاین

Dark City: Vienna – شهر تاریک: وین سومین بازی از سری بازی های معمایی و ماجراجویانه Dark City از استودیوی خلاق و معروف Friendly Fox Studio کشور قبرس است که نسخه نهایی و کامل آن در آوریل 2022 برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسید. این بازی هم درست مثل دیگر بازی های همین مجموعه و دیگر عناوین منتشر شده توسط Friendly Fox Studio ابتدا برای پلتفرم PC عرضه شده بود و بعد از مدتی نسخه ای دمو و رایگان از آن برای دستگاه های اندرویدی هم منتشر شد. اپلیکیشن برتر این بار نیز به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به تهیه و آماده سازی نسخه پولی و آنلاک شده بازی برای شما عزیزان کرده تا شما بتوانید این بازی را هم به صورت کامل و بدون محدودیت تجربه کرده و به تمام بخش های پولی آن دسترسی داشته باشید. استودیوی بازی سازی Friendly Fox Studio به خاطر ساخت و عرضه چندین مجموعه بازی در سبک پازلی، معمایی و ماجراجویانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سری بازی های شهر تاریک هم از جمله این فرانچایزها هستند که در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قسمت سوم از آن را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. پس اگر از عاشقان بازی های ماجرایی و معمایی هستید در ادامه با ما همراه باشید تا این بار نیز شما را با یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کنیم.

بازی Dark City: Vienna در سبک ماجرایی اما با ماهیتی کاملاً معمایی و پازلی عرضه شده است. از جمله اصلی ترین ویژگی های قابل معرفی برای این بازی، ترکیب جذاب بازی های Hidden Object و Point and Click است. این بازی ها همگی داستان هایی ماجراجویانه، مهیج و اسرارآمیز دارند که به خاطر ترکیب شدن آن ها با المان های معمایی و پازلی بسیار جذاب شده اند. طبق داستان بازی Dark City: Vienna شما در نقش یک کارآگاه ویژه برای بررسی پرونده ای جنایی و ماورایی در قلب شهر وین که به شهر هنر معروف هست بازی خواهید کرد. یک مرد نقاب دار با حمله به سالن تداتر شهر باعث ایجاد وحشت در شهر شده است. بعد از اینکه شما به صحنه جرم می رسید متوجه می شوید که این حمله یک اتفاق معمولی نیست و ماجرا به یک جنایت عظیم مربوط است. بعد از کمی تحقیقات شما متوجه می شوید که یک روح مرموز برای برقراری عدالت و تلافی کردن اشتباهات گذشتگان تصمیم دارد تا با مجازات کردن بسیاری از مردم عدالت خاصی را اجرا کند. مهم ترین لوکیشن بازی همین تئاتر اپرای شهر است که خاطرات و رمز و رازهای بسیاری را در خود پنهان کرده است. در بازی Dark City: Vienna شما باید این رازها را کشف کنید و ماجرای اسرارآمیز این اتفاقات را در شهر زیبای وین دنبال کنید. سبک بازی همانطور که گفته شد از نوع بازی های Point and Click است. در طول بازی شما باید با پیدا کردن اشیاء مخفی در تصویر و حل کردن پازل های متنوع، مراحل بازی را پشت سر بگذارید. برای دانلود این بازی زیبا و هیجان انگیز می توانید به قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید و از طریق لینک های مستقیم سرور سایت اقدام به دریافت این بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • Release!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران