دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Logical Reasoning Test

دسته بندی:

Logical Reasoning Test : Practice, Tips & Tricks v2.34 [Ad-Free] – اپلیکیشن تست ها استدلال و منطق اندروید! نسخه بدون تبلیغات برنامه به ارزش 0.77 دلار

استدلال و منطق یکی از مباحث آزمون های استخدامی می باشد که می تواند نشان دهنده هوش و توانایی های تان باشد. در شرکت های مختلف علل خصوص موسسات دولتی توجه ویژه ای بر روی این آزمون ها است و در هر دوره آزمون تمامی سوالات تغییر می کند. به طور معمول افراد مختلف توجه ویژه ای به این بخش از آزمون ندارند و از امتیاز آن غافل اند! همین موضوع نیز باعث شده است تا تصمیم به معرفی یک استارت اپ فوق العاده در همین زمینه بگیریم و کمک کنیم تا در این بخش از آزمون ها نتیجه مطلوبی را کسب کنید. Logical Reasoning Test : Practice, Tips & Tricks عنوان یک اپلیکیشن تست استدلال و منطق می باشد که توسط Nithra توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی چندین بخش گوناگون کمک می کند تا توانایی های شما در پاسخ به سوالات هوش و منطق افزایش یافته و نظر هر کسی را به سمت خود جلب کنید. تمامی سوالات و تست ها در دسته بندی های متنوعی قرار داده شده اند که با توجه به سلیقه خود می توانید هر دسته ای را انتخاب نمایید. بیش از 3 هزار مطلب مختلف در مباحث گوناگون توسط این برنامه ارائه می شود که بی شک منطق شما را تقویت کرده و کمک می کند تا در آزمون های استخدامی به نتیجه دلخواه تان برسید. همچنین باید بدانید که این برنامه به صورت آفلاین بوده و برای مشاهده سوالات هیچ نیازی به اینترنت نیست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Logical Reasoning Test : Practice, Tips & Tricks اندروید :

  • دسترسی به بیش از 3 هزار تست مختلف در 30 مبحث گوناگون
  • امکان مشاهده تمامی آزمون ها به صورت کاملا آفلاین
  • دسترسی به یک بانک عظیم از تمامی سوالات سازماندهی دولتی
  • دسته بندی تست ها در گروه هایی متنوع
  • بهره مندی از تست های آنلاین در کنار تست های آفلاین
  • مشاهده نتایج به دست آمده و میزان پیشرفت در استدلال و منطق

اپلیکیشن Logical Reasoning Test : Practice, Tips & Tricks با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود از سراسر جهان و هم چنین پرداخت درون شبکه 0.77 دلاری خود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.34

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران