نسخه آخر و کامل AudioFix برای موبایل

دسته بندی:

AudioFix: For Videos – Video Volume Booster EQ v2.3.11 اعمال فیلتر های مختلف روی صدای کلیپ های ویدئویی نسخه حرفه ای و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

گوشی های هوشمند به دلیل دوربین های قدرتمندی که دارند، گزینه بسیار مناسبی برای فیلم برداری و ضبط ویدئو هستند و اکثر مردم از گوشی هوشمند خود برای ضبط ویدئو های خانوادگی و … استفاده می کنند. یکی از مشکلاتی که اغلب ویدئو های ضبط شده با موبایل دارند، شدت صدای پایین آن ها یا وجود نویز و خش خش در صدای آن هاست. معمولا ویدئو هایی که با موبایل ضبط کنیم، تصاویر خاطره انگیزی هستند که نمی شود دوباره آن ها را ضبط کرد و اگر کیفیت صدا و تصویر ویدئو خوب نباشد، مجبور هستیم با آن بسازیم. خوشبختانه با اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم، می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش تدوین و …. کیفیت صدای ویدئو های خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید. AudioFix: For Videos – Video Volume Booster EQ عنوان یک اپلیکیشن برای بهبود کیفیت صدای ویدئو ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Future Moments توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید بلافاصله صدای ویدئو های خود را بهبود ببخشید، تنها کافی است یک فایل ویدئویی را وارد برنامه کنید تا این برنامه ضمن افزایش شدت صدا، آن را از نویز ها و ناهنجاری ها پاک کند. برای اعمال کنترل های بیشتر و حرفه ای تر روی صدا، امکان استفاده از یک اکولایزر شش بانده نیز مهیا شده است. لازم نیست که دانش تخصصی در زمینه ویرایش صدا یا ویدئو داشته باشید، تمامی افکت ها، به صورت گزینه های ساده و پشت سر هم در برنامه ارائه شده است، برای اعمال هر یک کافی است که روی آن کلیک کنید، بلافاصله آن افکت روی ویدئو اعمال می شود و با پخش ویدئو می توانید تفاوت آن را احساس کنید. می توانید تمامی افکت ها را یک به یک امتحان کرده و افکتی که بهترین کارایی را برای ویدئو شما دارد، انتخاب کنید. در نهایت می توانید ویدئو را روی حافظه دستگاه ذخیره کنید. برای اشتراک گذاری سریع و راحت ویدئو ها می توانید آن ها را فشرده کنید تا حجم کمتری داشته باشند. اگر صدایی که روی ویدئو هست را دوست ندارید، می توانید آن را به کلی حذف کرده و ویدئوی بدون صدا داشته باشید. برای ضبط کنسرت و موسیقی زنده نیز حالتی مخصوص در این اپلیکیشن مهیا شده است که بهترین تنظیمات ممکن را برای بالا بردن کیفیت صدای موسیقی روی ویدئو ها اعمال می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AudioFix: For Videos – Video Volume Booster EQ اندروید :

  • افزایش صدای ویدئو به صورت اتوماتیک
  • دارای اکولایزر شش بانده برای اعمال کنترل های بهتر روی صدا
  • امکان انتخاب از بین ۱۲ فیلتر مختلف
  • قابلیت استخراج صدا از ویدئو و ذخیره آن به صورت یک فایل صوتی
  • امکان بی صدا کردن ویدئو ها
  • قابلیت فشرده سازی ویدئو ها

اپلیکیشن AudioFix: For Videos – Video Volume Booster EQ توانسته است امتیاز 3.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی و عرضه شده است.



  • تغییرات نسخه 2.3.11

    • Bug Fixes. Instantly boost, equalize, extract, mute and denoise the audio in your videos. A simple and powerful tool.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران