دانلود بازی ــ پازل و فکری Rescue Girl

دسته بندی:

Rescue Girl v6.1 Mod – بازی پازلی و چالش برانگیز “دختر تجات دهنده” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (Love بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rescue Girl – دختر نجات دهنده یک بازی ساده اما سرگرم کننده و جالب در سبک پازلی است که به صورت رایگان تولید و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی به صورت رایگان توسعه یافته و از سوی استودیوی روسی Brothers Apps And Games عرضه شده است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه و بررسی آن کرده و به محض آماده سازی این بازی، آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود شده به صورت انحصاری برای دانلود به شکل رایگان تدارک دیده است. شما عزیزان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای اپلیکیشن برتر دانلود کنید و یک بازی پازلی و جالب را تجربه کنید. بازی Rescue Girl با اقتباسی جالب از بازی معروف Save the Girl طراحی شده است. در حالی که در بازی Save the Girl شما مأمور بودید تا یک دختر خانم را از شرایطی مرگبار و خطرناک نجات دهید، این بار در بازی Rescue Girl شرایط برعکس است. در این بازی این بار شما باید در نقش یک دختر خانم جوان و شجاع، به سراغ نجات انسان های دیگر بروید. از این نظر شاید بتوان گفت که بازی Rescue Girl یک تقابل جالب و مفهومی برای بازی Save the Girl باشد. به هر صورت باید گفت که در بازی Rescue Girl شما در نقش یک دختر نجات دهنده هستید و وظیفه شما نجات جان انسان هایی است که در شرایطی خطرناک و مرگبار گیر افتاده اند.

حتی می توان گفت که بازی Rescue Girl از نظر طراحی های گرافیکی و سبک گیم پلی نیز کاملاً از روی بازی Save the Girl الگوبرداری شده است. در این بازی اگرچه همه چیز طوری به نظر می رسد که این دختر جوان یک قهرمان شجاع و شکست ناپذیر است. اما باید گفت که او درواقع به خاطر یک اشتباه در یک سفر ماجرایی به مکانی جهنمی رسیده است. اولویت اصلی او نجات دادن خود از شرایطی مخوف است اما در همین حین و از جایی که او یک قهرمان واقعی است، تصمیم می گیرد تا زندانی هایی که در این مکان جهنمی گیر افتاده اند را نجات دهد. شما یک دشمن اصلی دارید که یک اهریمن است. این شیطان تلاش می کند تا مانع موفقیت های شما شود. او با تله ها و دام هایی مرگبار سعی می کند تا شما و دیگر زندانیان را از بین ببرد اما این شما هستید که باید با تکیه بر توانایی های خود، از پس این چالش ها بر بیایید. کلیت بازی به شکل مراحلی پازلی و معمایی طراحی شده است. کار شما این است که در هر مرحله از بازی ابتدا شرایط را بسنجید و سپس با تفکر و تعقل، انتخاب هایی درست برای حل پازل ها داشته باشید. ده ها مرحله معمایی و فکری در بازی Rescue Girl در انتظار شما است که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جالب اما چالش برانگیز و مهیج هستید بازی دختر تجات دهنده را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه اش را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 6.1

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران