Netlinkd Location Changer - تغییر جعلی و ساختگی منطقه موبایل اندروید!

دسته بندی:

Download Location Changer – Fake GPS Location with Joystick Pro Unlocked برنامه ای آسان و کارساز برای جعل لوکیشن دلخواه نسخه فول آنلاگ برای شما

Location Changer – Fake GPS Location with Joystick یک برنامه آسان و محبوب در زمینه تغییر جعلی و ساختگی موبایل اندروید می باشد که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه آنلاک شده اش با در دسترس بودن همه امکانات پولی و رایگان پیش روی شما قرار دارد. اپلیکیشن Location Changer – Fake GPS Location with Joystick برنامه‌ای برای تغییر مکان GPS و ابزاری قدرتمند برای تعیین موقعیت مکانی است که می‌تواند از ردیابی مکان واقعی شما توسط اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها جلوگیری کند. به‌طورکلی در گوشی‌های اندرویدی، برنامه‌ها مکان را به دو روش مختلف دریافت می‌کنند. اولین روش استفاده از مدیریت مکان (Location Manager) است که با اندروید همراه است و دومین حالت، استفاده از Fused Location Provider (FLP) است که همراه با Google Play Services ارائه می‌شود. برخی از برنامه‌ها از Location Manager استفاده کرده درحالی‌که برخی دیگر از Fused Location Provider یا هر دو استفاده می‌کنند. برنامه Location Changer – Fake GPS Location with Joystick که توسط شرکت Netlinkd در گوگل پلی عرضه شده به‌گونه‌ای طراحی شده است که فقط می‌تواند Location Manager را جعل کند. در این اپلیکیشن برای تغییر مکان نیازی به روت کردن گوشی هوشمند نیست. صرفاً با رفتن به تنظیمات Developer در گوشی هوشمند و فعال کردن گزینه Allow Mock Locations می‌توانید وانمود کنید در هر نقطه‌ای از جهان هستید.

اپلیکیشن Netlinkd Location Changer با هزاران دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 در صدر برترین برنامه های این دسته بندی قرار دارد. مکان‌های ساختگی (Mock locations) تنظیمی مخفی در گزینه‌های برنامه‌نویس در سیستم‌عامل اندروید است که به صاحب دستگاه اجازه می‌دهد مکان GPS را برای اهداف آزمایشی تنظیم کند. روش کار برنامه Location Changer به این صورت است که می‌توانید چندین پین را بر روی نقشه اضافه کنید و یک فاصله زمانی برای تغییر مکان را بر اساس ثانیه برای هر پین تعیین کنید. برای پاک کردن پین‌ها نیز باید گزینه Done را لمس کرده و سپس روی نقشه یک فشار طولانی مدت داده یا مکانی را برای تنظیم یک پین جدید جستجو کنید. لازم به ذکر است که این برنامه آدرس IP را تغییر نمی‌دهد و برنامه‌ها یا وب‌سایت‌هایی که موقعیت مکانی شما را بر اساس آدرس IP بررسی می‌کنند ممکن است همچنان مکان واقعی شما را شناسایی کنند. اگر قصد غیرفعال کردن مکان‌ ساختگی را دارید، باید این کار را از گزینه‌های برنامه‌نویس انجام دهید. برای این منظور قبل از غیرفعال کردن مکان‌ ساختگی، روی دکمه توقف ضربه بزنید تا موقعیت مکانی واقعی خود را بازگردانید. توجه داشته باشید که جعل موقعیت مکانی GPS گاهی اوقات به دلیل محدودیت‌هایی که برای سیستم‌عامل اندروید وجود دارد، می‌تواند با خطا روبرو شود. اگر برنامه به‌طور ناگهانی کار نکرد و یا اعلان پس از مدتی ناپدید شد، احتمالاً به این دلیل است که در تنظیمات باتری گوشی همراه شما، بک‌گراند محدود شده است. برای رفع این محدودیت مطمئن شوید که اجازه داده‌اید برنامه در بک‌گراند اجرا شود. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین نسخه این برنامه را به صورت فول آنلاک در دسترس تان قرار داده است.



  • تغییرات نسخه 3.09

    • - Improvements and fixes.
    • - Added Pause/Resume/Restart for multiple pins/locations.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران