دانلود آخرین نسخه برنامه اندروید aktiBMI

دسته بندی:

aktiBMI – Weight Loss Tracker, BMI v2.23 [Pro] – اپلیکیشن محاسبه BMI و کاهش وزن اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 6.99 دلار برای اولین بار در ایران

اصلی ترین خواسته تمامی ورزشکاران از دست دادن وزن اضافه و متناسب نگه داشتن شاخص توده بدنی می باشد! یکی از مهم ترین مسئلی که کمک می کند تا بتوانید در تصمیم خود استوار بمانید و رژیم غذایی متعادلی را حذف کنید، پیگیری میزان پیشرفت ها و وزن از دست داده شده می باشد. نگه داری از چنین اطلاعاتی در حالت معمول بسیار دشوار است و نمی توان تمامی جزئیات را ذخیره کرد. بنابراین ابزار های اندرویدی می توانند بهترین دستیار شما در این زمینه باشند. aktiBMI – Weight Loss Tracker, BMI PRO عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای محاسبه شاخص توده بدنی و همچنین کاهش وزن می باشد که توسط aktiWir GmbH منتشر شده است. این برنامه با داشتن مجموعه ای از ابزار های گوناگون کمک می کند تا به آسانی رژیم غذایی خود را حذف کرده و روند کاهش وزنتان را پیگیری نمایید. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است یکی از اصلی ترین قابلیت های موجود را می توان در محاسبه بی ام آی دانست که کمک می کند تا در هر زمانی بدانید نسبت چربی بدن به عضلات در چه حالتی قرار دارد. به راحتی نمودار میزان وزن کم شده را مشاهده کنید و به دستاور های جدید دست پیدا نمایید. در پایان باید بدانید که تیم توسعه دهنده این نوید را می دهد که با استفاده از این استارت اپ قادرید وزن تان را از 1.8 کیلوگرم تا 8.6 کیلوگرم کاهش دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه aktiBMI – Weight Loss Tracker, BMI اندروید :

  • محاسبه میزان شاخص توده بدنی برای داشتن اندامی ایده آل
  • پیگیری میزان وزن کم شده از شما در هر دوره ای
  • کسب دستاور های مختلف با حفظ رژیم غذایی متعادل
  • مشاهده اطلاعاتی جامع از وزن کم شده شما در قالب نمودار ها
  • هدف گزاری وزن مورد نظرتان و حمایت از شما تا رسیدن به وزن ایده آل

اپلیکیشن aktiBMI – Weight Loss Tracker, BMI با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 6.99 دلاری اش امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 2.23

    • aktiBMI - The Weight Loss App!
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران