آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Fishing Break

دسته بندی:

Fishing Break v5.14.0 Mod – بازی ماهیگیری جالب و سرگرم کننده اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Fishing Break – ماهیگیری بازی مبحبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی Roofdog Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به ماهیگیری هستید، Fishing Break مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! وقت آن است که سوار قایق ماهیگیری تان شوید و به دریاچه های سراسر دنیا سفر کنید، با ارتقا وسایل ماهیگیری تان ماهی های نایاب تری صید کنید و کلکسیونی از ماهی ها را جمع کنید! اگر یک بار این بازی را انجام دهید دیگر نمیتوانید آن را زمین بگذارید، چون با یکی از اعتیاداورترین بازیهای تفننی روبرو هستید! 22 دریاچه مختلف در بازی Fishing Break وجود دارد که امکان ماهیگیری در ان ها برای شما فراهم شده است! طیف گسترده ای از ماهی های خاص از جمه کوسه ماهی برای صید وجود دارد که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری بگیرید! قلاب ماهیگیری تان را درون آب بیندازید و با امید صید کردن بزرگترین ماهی ها برای روزها به گوشی میخکوب باشید! اگر از دوستداران بازیهای ماهیگیری هستید و دوست دارید یکی از جالب ترین بازیهای این سبک را تجربه کنید این بازی را از دست ندهید.

بازی Fishing Break تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Fishing Break توسط ما تست شده اند و بدون مشکل اجرا گردیده اند .



  • تغییرات نسخه 5.14.0

    • Maintenance update
    • Reduced installed size of game
    • Multiple bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران