نسخه جدید و آخر 991EX برای اندروید

دسته بندی:

Scientific Calculator 300 Plus v6.0.2.858 – شبیه ساز ماشین حساب علمی کاسیو نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

ماشین حساب ها از انقلابی ترین ابزارها در یک قرن گذشته بودند و به میزان زیادی توانستند دنیای ما را تغییر داده و انجام انواع محاسبات را آسان کنند. پیش از به وجود آمدن ماشین حساب ها، انسان ها مجبور بودند برای انجام تمامی محاسبات از ذهن و ابزارهای کاغذی استفاده کنند. که این باعث میشد تا هم زمان لازم برای انجام محاسبات بالا رفته و هم میزان احتمال بروز خطا در محاسبات افزایش پیدا کند. با وجود ماشین حساب ها انسان ها می توانستند انجام محاسبات را به ابزارهای الکترونیکی بسپارند و ذهن خود را برای پرورش ایده ها و افکار دیگر آزاد بگذارند. اپلیکیشن های ماشین حساب از جمله اولین اپلیکیشن‌ هایی بودند که روی گوشی های هوشمند نصب شدند. به گونه ‌ای که حالا به صورت پیش فرض روی تمامی گوشی های هوشمند یک اپلیکیشن ماشین حساب نصب میشود. البته این برنامه ها به دلیل امکانات پایین و قابلیت های کم، توسط کاربران با اپلیکیشن های ماشین حساب دیگر جایگزین میشوند. امروز با یک ماشین حساب عالی برای جایگزینی با ماشین حساب پیش فرض اندروید در خدمت شما هستیم. Scientific Calculator 300 Plus عنوان یک اپلیکیشن ماشین حساب پیشرفته، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط nhipham توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این ماشین حساب قادر است تمامی نیاز های شما به انجام محاسبات را برطرف سازد و قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که شما را از نصب برنامه دیگر بی نیاز می کند. برای مثال از این برنامه می توانید به عنوان یک ماشین حساب ساده استفاده کنید یا با استفاده از آن محاسباتی مثل محاسبه انتگرال، حل معادلات، محاسبه عبارت های نمایی و انواع دیگر محاسبات را انجام دهید. برای جلوگیری از پیچیده شدن رابط کاربری برنامه، ابزار های مرتبط با هم در بخش های جداگانه ای قرار گرفته اند. برای مثال یک بخش برای ماشین حساب ساده، یک بخش برای ماشین حساب پیشرفته، یک بخش برای انجام محاسبات مربوط به برنامه نویسی، یک بخش برای کشیدن نمودار های عبارت های ریاضی و بخش های دیگری برای انجام محاسبات مربوط به شیمی در این برنامه تعبیه شده است. عبارت های ریاضی در این برنامه به همان صورتی که روی کاغذ نوشته می شود، نمایش داده می‌شوند تا درک آنها برای کاربر ساده تر باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Scientific Calculator 300 Plus اندروید:

  • انجام محاسبات پیشرفته ریاضی مثل حل معادلات، انتگرال و غیره
  • قابلیت تبدیل انواع واحدها به یکدیگر
  • شامل ابزارهایی برای انجام محاسبات مربوط به شیمی
  • دارای یک ماشین حساب برای انجام محاسبات برنامه نویسی
  • قابلیت اسکن بارکد و تولید بارکد QR
  • شبیه سازی ماشین حساب های 991 ex و es 115
  • نمایش عبارت های ریاضی به صورت طبیعی
  • قابلیت انجام محاسبات کسری

اپلیکیشن Scientific Calculator 300 Plus یک ماشین حساب کامل با تمامی ابزارها و محاسبه گر های پیشرفته است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.0.2.858

    • Bug fixes and performance improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران