دانلود برنامه ــ کاربردی Text Editor PRO

دسته بندی:

Text Editor & Writer PRO یک برنامه کاربردی و قدرتمند در زمینه ویرایش متن ها به صورت حرفه ای با مجموعه ای از امکانات شگفت آور برای اندروید است که استودیوی برنامه سازی Nbow Developer آن را با قیمت 1.79 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و هم اکنون نسخه خریداری شده و کامل اش به صورت رایگان پیش روی تان قرار دارد. اپلیکیشن Text Editor & Writer یک ابزار ادیت ساده است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های متنی را ایجاد و اصلاح کنید‌. این فایل‌ها می‌توانند در حد یک مقاله و یا چند پاراگراف باشند‌. شما همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک دفترچه هم استفاده کنید. در دنیای دیجیتالی امروز اصلاح فایل‌های متنی اهمیت زیادی دارند ؛ هر متنی بعد از نوشتار می‌بایست اصلاح شود و کارایی نرم‌افزار ادیت متن در فرایند اصلاح به ادیتور کمک زیادی خواهد کرد. برای این که هدف یک نویسنده به خوبی به خوانندگان منتقل شود، می‌بایست متن خوانایی کافی داشته باشد ؛ حتی می‌توان گفت اصلاح یک متن از نظر نوشتاری و آراستگی به اندازه نوشتن خود متن می‌تواند اهمیت داشته باشد و اینجاست که برنامه تکست ادیتور اند رایتر پرو خودش را نشان می دهد و به شما کمک می کند به صورت حرفه ای و آسان به ویرایش متن ها مشغول شوید و از داشتن اش لذت ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Text Editor & Writer PRO اندروید:

  • با این برنامه می‌توانید اسناد و صفحات بیشتری را در یک زمان در tabها باز کنید.
  • در هنگام ایجاد یک فایل متنی می‌توانید به متن مورد نظر خود افکت‌های Bold، Italic، Underline و Strike را اضافه کنید.
  • در این ادیتور شما بیش از پانزده فونت را در اختیار خواهید داشت.
  • می‌توانید Bullet، Link، Superscript و subscript را وارد متن خود کنید.
  • می‌توانید در میان نوشته‌های متن مورد نظر جست‌وجو کنید و بخش‌های مختلف آن را اصلاح کنید‌، اندازه نوشته‌ها را تغییر دهید و یا hyperlink مورد نظر خود را وارد متن کنید.
  • با برنامه Text Editor & Writer بعد از ایجاد یا اصلاح متن می‌توانید فایل خروجی را به عنوان Note در تلفن همراه خود ذخیره کنید. پس ذخیره فایل‌ها نیز می‌توانید نام آن‌ها را تغییر دهید.
  • در این برنامه UI بسیار ساده و کاربردی است.
  • می‌توانید فایل‌ها را پرینت بگیرید یا با فرمت PDF به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Text Editor & Writer PRO یک ادیتور حرفه‌ای ویرایش متون است و شما را در تمام مراحل اصلاح متن همراهی خواهید کرد. با دانلود و استفاده از این برنامه شما هیچ گونه محدود‌یتی برای اصلاح متون مورد نظر خود نخواهید داشت. اگر نویسنده، دانشجو، خبرنگار و فعال در هر حوزه مرتبط با نویسندگی هستید، برنامه Text Editor & Writer می‌تواند به عنوان یک ادیتور کاربردی همیشه همراه شما باشد و شما را از داشتن نرم‌افزارهای دیگر ادیت متن بی‌نیاز کند. فونت های Georgia, Arial , Helvetica , Verdana , Tahoma , Trebuchet Ms, TimesNewRoman , Garamong , Courier , Brush Script , Festival در این برنامه پشتیبانی می شوند و همچنین می‌توانید تا پنج عدد فونت دلخواه را به درخواست خود به فونت‌های موجود در برنامه اضافه کنید ؛ کافی است تا نام فونت‌ها را در قالب ایمیل برای توسعه‌دهندگان ارسال کنید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین نسخه کامل این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیارتان قرار داده است.



  • تغییرات نسخه 5.1.0

    • new fonts added
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران