نسخه جدید و آخر RagDuel برای اندروید

دسته بندی:

Ragduel v1.10.6 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده “دوئل عروسکی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Ragduel – دوئل عروسکی یک عنوان جالب و تفننی دیگر از استودیوی معتبر VOODOO در سبک بازی های آرکید و اکشن از دسته عناوین شبیه سازی است که به صورت رایگان تولید و منتشر شده است. اپلیکیشن برتر این بار هم برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران این بازی را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای دانلود ارائه کرده است و کاربران عزیز می توانند تنها با یک کلیک آن را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنند و یک بازی جالب و مهیج را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند. استودیوی VOODOO به ساخت بازی های کم حجم، بدون دیتا، آفلاین و تفننی معروف است. بازی هایی که تا کنون توسط این شرکت ساخته شده اند همگی یک ویژگی مشترک دارند و آن تفننی بودن شان است. برای مثال بعضی از بازی های محبوب این شرکت از جمله Helix Jump ، Flying Arrow ، Dune ، Crowd City بازی هایی هستند که از همین ویژگی ها پیروری می کنند و آن ها را پیش از این در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم. Ragduel یا دوئل عروسکی هم یک بازی دیگر از این استودیو است که مثل دیگر بازی ها در سبک تفننی و سرگرم کننده است و در آن خبری از خط داستانی ماجراجویانه یا سفر به نقاط گوناگون و ماجراجویی های خاص نیست. بازی Ragduel یک عنوان ساده و صرفاً آرکید به حساب می رود که به گفته سازنده، به خاطر خصوصیت های کلی که دارد در سبک شبیه سازی قرار گرفته است.

در بازی Ragduel شما در نقش یک شخصیت عروسکی در دنیای غرب وحشی هستید. جایی که رقابت های قهرمانان به شکل دوئل (Duel) برگزار می شد. حالا شما قرار است به سراغ مبارزه با حریف های زیادی بروید و با همگی آن ها دوئل کنید! اما شاید چیزی که باعث شده تا بتوان بازی Ragduel را یک بازی کاملاً متفاوت و انحصاری دانست، سبک گیم پلی و رویکرد جالب آن است. اگر به اسم بازی دقت کرده باشید متوجه متفاوت بودن آن می شوید. شخصیت هایی که شما کنترل آن ها را به عهده دارید بیشتر از اینکه شبیه به انسان باشند شبیه به عروسک های پارچه ای یا همان Ragdoll هستند. همین مسئله باعث می شود تا کنترل این عروسک ها متفاوت باشد و چیزی شبیه به عروسک های خیمه شب بازی باشد. برای اینکه بتوانید در این دوئل ها پیروز شوید، مسلماً باید به سمت دشمن هدف بگیرید و قبل از اینکه آن دشمن به شما شلیک کند شما به او شلیک کنید. اما نحوه هدف گیری در این بازی متفاوت است. شما باید با شلیک کردن روی زمین و حرکت دادن دست شخصیت بازی، سعی کنید هدف را به سمت دشمن نزدیک کنید. برای اینکه دست شخصیت بیشتر از حالت عادی بالا بیاید باید در زمان های درستی شلیک کنید که پرتاب و نیروی وارد شده از شلیک باعث شود تا دست آن عروسک بیشتر به جلو حرکت کند. در اولین مرحله آموزشی Ragduel می توانید نحوه بازی را یاد بگیرید. با پیش روی در بازی و غلبه بر دشمنان مختلف می توانید پول به دست بیاورید تا با کمک آن شخصیت مورد نظرتان را در دو بخش اصلی ارتقاء دهید و یا از اسکین ها و لباس های گوناگون برای سفارشی کردن آن استفاده کنید. Ragduel همینک به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اپلیکیشن برتر قابل دریافت است.



  • تغییرات نسخه 1.10.6

    • Updated SDKs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران