دانلود نسخه جدید Geometry Dash SubZero برای اندروید

دسته بندی:

Geometry Dash SubZero v2.2.12 Mod – بازی آرکید جالب با امتیاز 4.8 از 5.0 در گوگل پلی برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Geometry Dash SubZero سری جدیدی از بازی معروف و نام آشنای مکعب کوچولو از استودیوی بازیسازی RobTop Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران آن را به همراه مود حضورتان معرفی کرده ایم تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند نسخه های پیشین ؛ در بازی Geometry Dash SubZero کنترل کارکتر اصلی در دستان شماست ؛ بپرید و در این بازی آرکید زیبا در میان خطرات مختلف پرواز کنید ؛ برای یک رقابت تقریباً غیر ممکن در جهان علامت های هندسی آماده شوید! با پرش هایتان مهارت هایتان را در معرض نمایش قرار دهید، بپرید و پرواز کنید و به مسیرتان در میان موانع خطرناک ادامه دهید! به طور کلی Geometry Dash SubZero یک بازی آسان و تک لمسی است که در دنیای عجیب و غریب علامت های هندسی برای ساعت ها شما را سرگرم می کند! از سمت چپ صفحه نمایش حرکت تان را آغاز کنید و در دنیایی فوق العاده زیبا برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! با جمع آوری آیکون های SubZero می توانید شخصیت اصلی را سفارشی سازی کنید و مطابق با سلیقه ی خود از داشتن یک بازی آرکید و ماجراجویی فوق العاده لذت ببرید!

بازی Geometry Dash SubZero در مدت زمان کم بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و ما در اپلیکیشن برتر اولین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Geometry Dash SubZero توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران توسط اپلیکیشن برتر .



  • تغییرات نسخه 2.2.12

    • New unlockables!
    • Small stuff!
    • Bugfixes and tweaks!
    • /RubRubRub
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران