دانلود آخرین نسخه Spider Fighter 3D

دسته بندی:

Spider Hero 2 v0.4.2 Mod – بازی اکشن و سرگرم کننده “قهرمان عنکبوتی 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (اسکناس نامحدود – کم نمی شود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Spider Hero 2 – قهرمان عنکبوتی 2 دومین بازی از سری بازی های Spider Hero از استودیوی بلاروسی Superhero Academy است که بعد از محبوبیت نسخه اول یعنی Spider Hero: Superhero Fighting ساخته و عرضه شد. این بازی هم مثل قسمت قبلی به شکل رایگان اما با پرداخت درون برنامه ای منتشر شد. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار جدیدترین نسخه این بازی و بعد از بررسی اقدام به معرفی و انتشار این بازی کرده است. ما به جز نسخه اصلی منتشر شده در گوگل پلی، نسخه ای مود شده هم از این بازی تدارک دیده ایم تا دوستانی که مایل به تجربه این بازی به شکل مود هستند نیز بتوانند از این عنوان لذت ببرند. سری بازی های Spider Hero چه از نظر نام و چه ماهیت کلی، از روی فرانچایز محبوب کمپانی مارول و ابرقهرمان مرد عنکبوتی (Spider-man) تقلید کرده اند. با اینکه این بازی ها به خودی خود ویژگی های جذابی به نسبت بسیاری از بازی های مشابه دارند اما باز هم استودیوی Superhero Academy ترجیح داده تا از نام و شهرت شخصیت مرد عنکبوتی بیشتری استفاده را ببرد. این رویکرد توسعه دهندگان این بازی حتی در بخش کاور و اسکرین شات بازی نیز قابل مشاهده است که عموماً هیچ ارتباطی با نسخه اصلی و گیم پلی و گرافیک بازی ندارند. بنابراین توجه داشته باشید که تصاویر منتشر شده از این بازی درست مثل قسمت اول ساختگی و از روی تصاویر مرتبط با آثار شخصیت مرد عنکبوتی هستند.

بازی Spider Hero 2 (Hero Fighter 2) یک AAA اکشن و مبارزه ای است که در دنیای گنگسترها و ابرقهرمان ها دنبال می شود. شما کنترل شخصیت اصلی بازی که پسری جوان اما یک قهرمان واقعی است را بر عهده دارید. این شخصیت درست مثل شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) قابلیت های ماورایی دارد. او مثل شخصیت اسپایدر من توانایی تنیدن تار دارد و تبهر خاصی در مبارزه دارد. سازنده بازی جزئیات بیشتری در مورد کلیت داستان و تم آن ارائه نکرده و به همین خاطر باید گفت که Spider Hero 2 در عمل یک بازی تفننی و اکشن است که با اقتباس از شخصیت ابرقهرمانی Spider-man خلق شده است. سبک بازی اکشن و بر پایه مبارزات مشت و لگد دنبال می شود. طراحی های بازی برخلاف ایده نه چندان جالب خوب و تحسین برانگیز هستند. مدل سازی ها سه بعدی و جزئیات گرافیکی قابل قبول هستند و گیم پلی روان و نسبتاً داینامیک بازی باعث می شود تا از شرکت در نبردها و زد و خوردهای بازی لذت زیادی ببرید. شما در بازی Spider Hero 2 این امکان را دارید تا شخصیت خود را ارتقاء دهید و کومبوها و مهارت های بیشتری بی آموزید. به خیابان ها بروید و برای نجات جان مردم بی گناه از دست گنگسترهای خطرناک وارد عمل شوید. وظیفه شما مبارزه با گنگ های خیابانی و رئیس های مافیایی است. از مهارت های مخصوص و ابرقهرمانی شخصیت بازی برای پیروزی در نبردها استفاده کنید و یک بازی اکشن و مهیج را تجربه کنید! همین حالا می توانید از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه رسمی Spider Hero 2 را به شکل رایگان و تست شده در دو ورژن معمولی و مود شده دریافت کنید. همچنین توصیه می کنیم برای آشنایی کامل با ماهیت اصلی بازی ویدئوی تریلر بازی را مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 0.4.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران